اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۵۴۰۴
غیبت ستاره‌های پرسپولیس تمدید شد
ملی پوشان پرسپولیس از ابتدای هفته آینده در تمرینات شرکت خواهند کرد.
۱۷:۱۲ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
وانانیوز|

پرسپولیس درحالی تمرینات خود را برای ادامه بازی های لیگ و جام حذفی شروع کرد که ملی پوشان این تیم در تمرینات غایب هستند. در این بین مهدی ترابی بعد از اینکه به علت سرماخوردگی نتوانست تیم ملی را در بازی برگشت با ترکمنستان همراهی کند، به تمرینات پرسپولیس اضافه شد ولی خبری از حضور سایر ملی پوشان نیست.

گئورگی گولسیانی که همراه تیم ملی گرجستان صعودی تاریخی به جام ملت های اروپا داشت، هم اکنون در کشورش حضور دارد. قرار است به زودی یک جشن ملی در تفلیس برگزار شود و مدافع پرسپولیس به دلیل حضور در این جشن قصد دارد دیرتر از موعد مقرر در تمرینات پرسپولیس حاضر شود. او این موضوع را با کادرفنی پرسپولیس در میان گذاشته و موافقت آن ها را برای تمدید حضورش در کشورش گرفته است.

همچنین با توجه به فشردگی بازی های ملی، اوسمار به بیرانوند و کنعانی زادگان هم چند روز دیگر استراحت داد تا غیبت این دو بازیکن هم تمدید شود. قرار است این دو ستاره سرخ پوشان از ابتدای هفته آینده به تمرینات اضافه شوند. وحدت هنانوف تاجیکستانی هم دیگر ملی پوش پرسپولیس بود که در بازی تیم ملی کشورش مقابل عربستان مصدوم شد و فعلا شرایط حضور در تمرینات را ندارد.

گفتنی است بازی بعدی پرسپولیس در لیگ ۱۹ فروردین مقابل گل گهر برگزار خواهد شد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری