اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۵۳۷

صادقیان: خطیبی، اخلاق مرا درست کرد

مهاجم تیم ماشین سازی ضمن حمایت از رسول خطیبی وعده داد تیمش به زودی بالانشین لیگ برتر شود.
۱۴:۰۰ - ۰۹ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم ماشین سازی در هفته های گذشته لیگ برتر نتایج مطلوبی کسب نکرده است. با این حال مسئولان باشگاه از رسول خطیبی حمایت کرده و او در سمتش ماندگار شده است.


پیام صادقیان، مهاجم تیم ماشین سازی نیز معتقد است خطیبی زحمات زیادی برای این تیم کشیده است. او در این باره می گوید: خیلی ها می گویند خطیبی تیم بدی بسته و نتایج خوبی کسب نشده است. با این حال نباید خودمان را گول بزنیم، رسول خطیبی چه کاری می تواند انجام دهد؟


او ادامه می دهد: تیم ما 7 مصدوم دارد، با این شرایط خطیبی چه کند؟ همه بازیکنان تیم تلاش خود را انجام می دهند و زحمت می کشند. من شک ندارم تیم ما در جدول صعود می کند و به رده های بالایی می رسد. من حرفی نمی زنم که نتوانم روی آن بایستم و الان هم درباره آینده خوب ماشین سازی صحبت می کنم.


مهاجم ماشین سازی در ادامه به تغییرات رفتاری خودش اشاره می کند: هیچ کس در سال های گذشته نتوانست اخلاق مرا درست کند ولی خطیبی این کار را کرد. او به من کمک کرد و دیگر مشکل اخلاقی ندارم. خواهشم این است که از خطیبی حمایت کنند؛ چراکه اطمینان دارم این تیم در جدول بالا می آید و همه چیز روی روال می افتد.


صادقیان صحبت هایش را اینطور به پایان می برد: از همه آنهایی که تاکنون حمایتم کردند، تشکر می کنم. از همه می خوام خطیبی را هم مورد حمایت قرار دهند تا تیم نتیجه بگیرد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین