اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۴۶۳۳
گولسیانی در لیست پرسپولیس
مدافع گرجستانی پرسپولیس به احتمال زیاد وارد لیست بازی با پیکان خواهد شد.
۰۲:۳۱ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
وانانیوز|

گئورگی گولسیانی مدافع میانی پرسپولیس بعد از مصدومیت در فولادشهر سه بازی اخیر تیمش از جمله دربی را از دست داد اما حالا در تمرین گروهی تیمش دیده می شود. 
با توجه به تصاویر منتشر شده از آخرین تمرین سرخ ها پیش از بازی با پیکان به نظر می رسد گئورگی مشکلی برای حضور در بازی یکشنبه شب تیمش ندارد اما احتمال نیمکت نشینی او زیاد است. 
با توجه به بازگشت محمدحسین کنعانی زادگان به ترکیب، اما آرنج زوج میانه خط دفاع سرخ ها دوباره دستخوش تغییر خواهد شد و سوال اینجاست که اگر گولسیانی بازی نکند کدام مدافع زوج کنعانی خواهد شد. 

فرشاد فرجی و علی نعمتی هر دو از آزمون بزرگ دربی سربلند بیرون آمدند اما احتمال بازی کردن نعمتی کنار کنعانی بیشتر است که اگر اینگونه شود هفتمین زوج میانه دفاع پرسپولیس در این فصل شکل خواهد گرفت که در نوع خودش یک رکورد به حساب می آید. 
از سوی دیگر به نظر می رسد اگر شرایط بازی و نتیجه به سمتی پیش برود که پرسپولیس به آسودگی برسد احتمال حضور چند دقیقه ای گولسیانی در زمین به عنوان بازیکن تعویضی وجود دارد تا او در شرایط مسابقه قرار بگیرد چرا که اگر او در این میدان بازی نکند حدود سه هفته باید متظر مسابقه رسمی بعدی تیمش باشد و کار برایش سخت خواهد شد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری