اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۴۳۷
ابراهیم صادقی هافبک کهنه کار تیم سایپا که سال ها با محمد مایلی کهن همکاری داشته برخی نگاه ها به مایلی کهن را غیرمنصفانه می داند.
۲۰:۱۰ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| ابراهیم صادقی هافبک تیم سایپا در گفتگویی ضمن تبریک روز مربی گفت: از همین تریبون روز مربی را به همه مربیان تبریک می‌گویم؛ همه مربیان خودم از نوجوانان تا الان و به خصوص آقای مایلی‌کهن این روز را تبریک می‌گویم. آقای مایلی‌کهن انسان شریفی است و برای فوتبال ایران  زحمت زیادی کشیده است. 5 سال در تیم سایپا زحمت کشید و حداقل 40 جوان را تحویل داده است؛ شاید خودش از جوانانی که تربیت کرده استفاده نکرد ولی بسیاری از آنها بعدها بازیکنان خوبی شدند و برای سایپا مقام آوردند و به تیم‌ملی رسیدند.

 


او ادامه داد: مایلی‌کهن را انسان شریفی می‌دانم که هیچ موقع هیچ چیز را برای خودش نخواسته و همه چیز را برای بازیکنان می‌خواست. یکی از اخلاق های او این بود که جلوی بازیکنان به آنها خیلی سخت می‌گرفت ولی پشت سر از آنها به نیکی یاد می‌کرد. برای حضور بازیکنانش در تیم‌ملی همه کار می کرد؛ از صحبت با فدراسیون تا بازی دادن به بازیکنی که در تیم ملی بود و بازیکن بهتری در سایپا در پست او وجود داشت. یادم می‌آید یک بازیکن داشتیم که در تیم‌ملی بازی می‌کرد و آقای مایلی‌کهن برای آنکه جایگاهش در تیم‌ملی را از دست ندهد به او در تیم بازی می‌داد. شاید نگاه بعضی‌ها به آقای مایلی‌کهن مثبت نباشد ولی ایشان واقعا شخص زحمت‌کش و محترمی هستند.

 


ابراهیم صادقی در مورد تساوی در مقابل سایپا ادامه داد: بازی خوبی بود و تا دقیقه 30 متعادل پیش می‌رفت. ما تا دقیقه 30 چند موقعیت داشتیم ولی بعد از اینکه گل را خوردیم بر بازی مسلط شدیم و بیشتر حمله می‌کردیم. بعد از گل خیلی فشار آوردیم، بخصوص در 15 دقیقه آخر کاملا صاحب توپ و میدان بودیم و خدا را شکر در  5 ثانیه آخر مساوی کردیم؛ ولی با توجه به شرایط، به دنبال بردن بازی بودیم که شرایط خودمان را هم از نظر روحی و هم از نظر جایگاه جدولی بهتر کنیم. فکر می‌کنم این تساوی زیاد به کار هر دو تیم نیامد.

 


وی در مورد اینکه پس از ورود به زمین کاپیتانی را قبول نکرده، بیان داشت: این قانونی بود که خود من گذاشتم؛ روزبه 10 سال است که بازی می‌کند و حق اوست کاپیتان باشد. حضور چند ساله من فرصت کاپیتانی را از بعضی از بازیکنان قدیمی تیم گرفته است. فکر می‌کنم اگر کاپیتانی بین بازی به کسی دیگری داده شود روحیه کسی که کاپیتان بوده کمتر می‌شود. در سال‌های گذشته هم این اتفاق رخ می‌داد ولی چون من بیشتر بازی‌ها را در زمین بودم کمتر به چشم می‌آمد ولی امسال چون بیشتر به عنوان بازیکن ذخیره به زمین می‌روم بازیکنانی که کاپیتانی می شوند حق دارند تا پایان کاپیتان بمانند.

 


هافبک تیم سایپا در مورد برخورد دقایق پایانی با موسی کولیبالی که موجب عصبانیت او شد، اظهار داشت: برخی از این حرکت من انتقاد کرده‌اند ولی فکر می‌کنم گذشته از همه مسائل ما هم به هرحال بازیکن هستیم و در شرایط بازی ضربان قلب تندتر می‌شود و بازیکن تحت فشار قرار می‌گیرد، اعتراض من به این بود که چرا کولیبالی بعد از خطا روی دست من آمد؛ وگرنه این مسائل در فوتبال طبیعی است و مساله خاصی نیست. با اخلاق بودن به این معنا نیست که در مورد رفتار بد دیگران هیچ واکنشی نداشته باشیم.

 


مجری شب‌های فوتبالی در یک بخش از صحبت‌هایش گفته بود که بازیکن اخلاق نباید از اینگونه رفتارها داشته باشد و به نظرم حرف ایشان درست نیست که در هر خطایی نباید عکس‌العمل نشان داد. بازیکن در زمین تحت فشار است و اینگونه مسائل طبیعی است.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین