اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۴۱۳۹
راهکار‌های‌ افزایش بازدید و ترافیک سایت با کاربران واقعی
۰۷:۰۱ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
وانانیوز|

افزایش بازدید سایت از طریق تبلیغ سایت

بدون شک تبلیغات می‌تواند باعث شناخت برند و افزایش ترافیک سایت شود. این تبلیغات می‌تواند به صورت کلیکی، بنری، استفاده از شبکه‌های اجتماعی، گوگل ادز و… باشد. البته با توجه به بودجه خود باید شیوه تبلیغات خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که بتوانید بیشترین ترافیک را داشته باشید. معمولا تبلیغات و بازاریابی در فضای آنلاین بهتر جواب می‌دهند. برای تبلیغات باید تعیین کنید که کدام گروه از کاربران را می‌خواهید جذب کنید. انتخاب هدف‌های واضح و دقیق برای تبلیغ، مانند محصولات و خدمات خاص، مکان‌های جغرافیایی مشخص، ویژگی‌های سنی و جنسیت از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

افزایش بازدید سایت از طریق خرید بازدید گوگل

یکی از روش‌های سریع افزایش ورودی گوگل و به دنبال آن افزایش ترافیک سایت، تبلیغات در گوگل ادز است. با استفاده از گوگل ادز می‌توانید با توجه به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، سایت خود را در لیست نتایج جستجو قرار دهید. در این روش زمانی از حساب شما مبلغی کم می‌شود که کاربری روی لینک تبلیغ شما کلیک کند. مبلغ پرداختی در این روش به صورت دلاری محاسبه می‌شود و از آن‌جایی که نرخ ارز در ایران دارای نوسان است، هزینه تبلیغات نیز متغیر خواهد بود.

این روش زمانی پیشنهاد می‌شود که زمان کافی برای استفاده از روش‌های سئو را ندارید و به دنبال دسترسی به یک نتیجه مثبت در کوتاه‌ترین زمان هستید. به طور مثال ممکن است در یک بازه زمانی خاص مانند قبل از عید یا نزدیک به شب یلدا، نیاز به حضور در نتایج اول گوگل داشته باشید و به دلیل فرصت کمی که دارید، نیاز به خرید تبلیغات کلیکی از گوگل دارید.

افزایش بازدید سایت از طریق بهبود سئو

رپورتاژ آگهی یکی از شیوه‌های مؤثر در زمینه بهبود سئو سایت است. رپورتاژ آگهی به یک متن خبری و محتوای متنی می‌گویند که برای معرفی کسب‌و‌کارهای مختلف مفید است. چارچوب‌های خاصی در زمینه نوشتن رپورتاژ آگهی وجود داشته که توجه کردن به آن می‌تواند شما را در رسیدن به یک وضعیت مطلوب یاری کند. رپورتاژ آگهی به گونه‌ای است که می‌تواند مخاطبان هدفتان را به خوبی شناسایی کرده و جذب سایت کند.

توجه کنید که یکی از فاکتورهای مهم سئو در بخش سئو خارجی از نظر موتورهای جستجو نظیر گوگل، لینک‌های خارجی هستند. اگر لینک بیلدینگ به خوبی انجام شود قطعاً ارزش سایت شما بالا رفته و در نتایج جستجو، در رتبه‌های بالاتری دیده می‌شود. برای این که بتوانید از لینک‌سازی مناسب بهره‌مند شوید باید در مورد شیوه‌های نوین بک‌لینک‌سازی اطلاعات کسب کنید.

رپورتاژ آگهی به دلیل این که ماهیت تبلیغاتی نداشته و به صورت خبری و معرفی محصول و خدمت تهیه می‌شود دارای اهمیت است. موتورهای جستجو نظیر گوگل با توجه به لینک سازی انجام شده در متون، به وب سایت شما اهمیت داده و وضعیت آن را بهبود می‌بخشد. شما می‌توانید از رپورتاژ آگهی به صورت دائمی در وب سایت میزبان استفاده کنید و نیازی به تمدید نیست.

افزایش بازدید سایت از طریق بهبود روابط عمومی

یکی دیگر از روش‌های فوق‌العاده افزایش ترافیک سایت، ایجاد یک کمپین روابط عمومی برای معرفی شرکت و کسب‌وکار شما در مقابل چشم افراد و رقبا است. کمپین‌های روابط عمومی نقش مهمی در افزایش ترافیک سایت و جذب مخاطبان دارند.

انتشار یک بیانیه مطبوعاتی، حضور در تلویزیون، صحبت در یک برنامه رادیویی، مطرح شدن شرکت یا کسب‌وکار در یک مقاله می‌تواند اعتبار و آگاهی از برند را افزایش دهد. علاوه‌ بر این، بسیاری از این کمپین‌های روابط عمومی را می‌توان در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت تا به ایجاد ترافیک سایت کمک بیشتری کنند. همچنین در صورت همکاری تیم بازاریابی و روابط عمومی تبلیغات شفاف‌تری ایجاد شده و به دنبال آن می‌توان شاهد افزایش ترافیک سایت بود.

آگاهی رسانه‌ای می‌تواند یک روش عالی برای افزایش اعتبار شرکت شما باشد و این موضوع کمک می‌کند که فردی که برای اولین‌ بار اسم برند یا شرکت شما را می‌شنود، بتواند با محصولات و خدمات، فرهنگ و حتی نحوه فعالیت برند شما آشنا شود.

افزایش بازدید سایت از طریق شبکه‌های اجتماعی

با وجود این که استفاده از شبکه‌های اجتماعی روش جدیدی برای افزایش ترافیک سایت نیست، ولی همچنان برای ورود کاربران به سایت تاثیر زیادی دارد. برای افزایش ترافیک سایت از این طریق، تنها به یک شبکه اجتماعی اکتفا نکنید. پست‌های خود را در پلتفرم‌های مختلف مانند توئیتر، اینستاگرام، لینکدین، پینترست، یوتیوب و … انتشار دهید.

علاوه بر این، تعیین زمان‌های مناسب برای انتشار محتوا نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. زمانی محتوای خود را به اشتراک بگذارید که کاربران بیشتر به شبکه‌های اجتماعی دسترسی دارند.

پاسخ به نظرات، سوالات و بازخوردهای کاربران نیز در شبکه‌های اجتماعی بسیار مهم است. این تعامل باعث ایجاد ارتباط نزدیکتر با مخاطبان شده و آن‌ها را ترغیب به بازدید سایت و افزایش ترافیک وب‌سایت می‌کند.

انتشار محتواهای جذاب و باکیفیت که مورد توجه مخاطبان قرار گیرد، کلید موفقیت افزایش ترافیک سایت از طریق شبکه‌های اجتماعی است.

سخن آخر

تکنیک‌های گفته شده برای افزایش ترافیک سایت می‌توانند دیده شدن در دنیای آنلاین و رشد بیشتر را منجر شوند. در نهایت این راهکارها به شرط اجرای صحیح و مداوم می‌توانند به بهبود نتایج کسب‌و‌کار آنلاین منجر شوند.

منابع:

https://www.triboon.net/blog/29781/افزایش-ترافیک-سایت/

https://www.triboon.net/blog/28070/افزایش-بازدید-گوگل/

https://www.jahannews.com/news/757829

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری