اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۳۹۱

فـولاد با ساسـان پـولاد شد

لیگ شانزدهم برای فولادی‌ها به بدترین شكل ممكن آغاز شد. قرمز‌های جنوب كه در فصل نقل‌و‌انتقالات نعیم سعداوی را جایگزین دراگان اسكوچیچ كروات كرده ‌بودند، فصل را با شكست خانگی مقابل ماشین‌سازی آغاز كردند...
۱۶:۵۴ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| لیگ شانزدهم برای فولادی‌ها به بدترین شكل ممكن آغاز شد. قرمز‌های جنوب كه در فصل نقل‌و‌انتقالات نعیم سعداوی را جایگزین دراگان اسكوچیچ كروات كرده ‌بودند، فصل را با شكست خانگی مقابل ماشین‌سازی آغاز كردند. فولادی‌ها در هفته دوم به تهران آمدند و از پرسپولیس یك‌تساوی گرفتند اما پس از آن در خانه به ذوب‌آهن باختند و مقابل سیاه‌جامگان تن به تساوی دادند تا با 2‌امتیاز به رده شانزدهم جدول سقوط كنند. همین نتایج باعث شد تا مدیران فولاد پرونده اخراج سعداوی و آوردن یك‌مربی اسمی را باز كنند اما این پرونده خیلی زود بسته شد! در پایان هفته چهارم ساسان انصاری كه در پرسپولیس به نیمكت پیچ شده بود، به اهواز برگشت و با پیراهن شماره3 به تركیب اصلی تیم سعداوی اضافه شد. این بازگشت شرایط فولاد را به كلی تغییر داد و حكم بقای سعداوی روی نیمكت تیم محبوبش را امضا كرد. تیمی كه بدون ساسان انصاری روی پله شانزدهم ایستاده بود، حالا با این بازیكن به رده  نهم رسیده و رنگ باخت را هم ندیده است! انصاری در این مدت 6‌بازی برای فولاد انجام داده و روی هم رفته 540دقیقه برای سعداوی فوتبال بازی كرده است. او در این 6‌هفته، 5‌گل زده، یك‌گل ساخته و یك‌پنالتی گرفته تا بیشترین نقش را در موفقیت‌های فولاد داشته باشد. این آمار نشان می‌دهد بازیكنی كه در تیم برانكو شانس كمی برای بازی داشت، به‌طور میانگین هر 77‌دقیقه یك ‌حركت موثر انجام داده و بهتر است كه بگوییم هر 77‌دقیقه یا گل زده یا گل ساخته یا پنالتی گرفته است. فراموش نكنیم انصاری در تیم برانكو تنها 38‌دقیقه فرصت بازی پیدا كرد و در این مدت هیچ حركت موثری برای پرسپولیس انجام نداد. این آمار نشان می‌دهد كه سعداوی بیشتر از همه باید ممنون سرمربی پرسپولیس باشد!
  •   انصاری امسال بهتر از پارسال
ساسان انصاری فصل گذشته 28‌بازی لیگ‌برتری برای فولاد انجام داد و در این مدت 9‌گل زد، 3‌گل ساخت و یك‌پنالتی برای هم‌تیمی‌هایش گرفت. او فصل پیش به‌طور میانگین هر 188‌دقیقه یا گل زد یا گل ساخت یا پنالتی گرفت تا مورد توجه پرسپولیس قرار بگیرد. همین آمار نشان می‌دهد انصاری امسال حتی از پارسال هم عملكرد بهتری داشته و پشیمانی پرسپولیسی‌ها بابت رفتن او خیلی هم بی‌دلیل نیست؛ البته باید دید روند خوب انصاری در هفته‌های باقیمانده فصل هم ادامه پیدا می‌كند یا خیر.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین