اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۳۲۷

واکنش سیمئونه به حضور در لیگ برتر انگلیس

سرمربی اتلتیکومادرید به احتمال حضورش در لیگ جزیره واکنش نشان داد.
۱۲:۴۹ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| رویترز نوشت: دیگو سیمئونه یکی از بهترین مربیان فوتبال جهان به شمار می آید. این مربی صاحب سبک آرژانتینی، اتلتیکومادرید را از یک تیم معمولی که رویا حضور در لیگ قهرمانان اروپا را داشت، به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این رقابت بزرگ و رقابت های لالیگا تبدیل کرده است. اتلتیکومادرید با سیمئونه دو بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده و یک قهرمانی در رقابت های لالیگا را تجربه کرده است.

این مربی بزرگ تا سال 2018 با اتلتیکو مادرید قرارداد دارد. تیم های انگلیسی سخت به دنبال جذب این مربی بزرگ هستند و به احتمال خیلی زیاد، شاهد حضور او در لیگ جزیره باشیم. سیمئونه به احتمال حضورش در لیگ جزیره واکنش نشان داد و گفت‌: لیگ برتر انگلیس؟ تنها به دیدار برابر مالاگا فکر می کنم و این دیدار برای من مهم تر از هر چیزی است. به لیگ جزیره فکر نمی کنم و تمام تمرکزم روی اتلتیکومادرید است. همه آنچه که در رسانه ها آمده، دروغ است. تنها به یک چیز فکر می کنم و آن اتلتیکومادرید است.

او ادامه داد: هفته قبل شکست بدی را برابر سویا تجربه کردیم. می خواهیم با پیروزی برابر مالاگا این شکست را به فراموشی بسپاریم. تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشتیم. آماده هستیم بازی خوبی را برابر مالاگا به نمایش بگذاریم. با تیمی مواجه هستیم که در هفته های اخیر پیشرفت زیادی داشته است. مالاگا بسیار خوب دفاع می کند و اجازه فضاسازی به حریف نمی دهد.

سیمئونه در پایان سخنانش درباره رابطه با بازیکنانش نیز گفت‌: پنج سال است با بازیکنان کنونی کار می کنم. طبیعی است رابطه بسیار خوبی باهم داشته باشیم. از عملکرد آنها رضایت دارم و آن را ارج می نهم. باهم راحت هستیم. بازیکنان به خوبی می دانند چه انتظاری از آنها دارم و چه چیزی در زمین از آنها می خواهم. این کار من را بسیار راحت کرده است.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین