اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۳۲۶
تیم فوتبال پیكان در ادامه روند موفقیت‌آمیزش در لیگ برتر یك نتیجه فوق‌العاده در تبریز گرفت تا 15امتیازی شود. با اینكه پیكان در بین بالانشین‌های جدول قرار دارد اما مجید جلالی تمایل ندارد درخصوص حضور در كورس قهرمانی یا كسب سهمیه صحبت كند...
۱۲:۴۳ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم فوتبال پیكان در ادامه روند موفقیت‌آمیزش در لیگ برتر یك نتیجه فوق‌العاده در تبریز گرفت تا 15امتیازی شود. با اینكه پیكان در بین بالانشین‌های جدول قرار دارد اما مجید جلالی تمایل ندارد درخصوص حضور در كورس قهرمانی یا كسب سهمیه صحبت كند. جلالی درمورد برد تیمش مقابل ماشین‌سازی و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد.
  • درمورد بازی با ماشین‌سازی چه صحبتی دارید؟
خوشحالم كه سه امتیاز این بازی را گرفتیم. بازیكنان ما در این رقابت عملكرد خوبی داشتند و با شوق و انگیزه بالایی بازی كردند. ما با اینكه گل اول را دریافت كردیم اما در ادامه مسلط نشان دادیم و خوشبختانه توانستیم نتیجه را جبران كنیم.
  • آیا ماشین‌سازی ضعیف بود یا شما بسیار قوی بودید؟
ما خوب بازی كردیم و ماشین‌سازی هم در نیمه اول پا‌به‌پای پیكان بازی كرد. در نیمه دوم اما شرایط بهتری داشتیم و بازی را كامل در اختیار گرفتیم.
  • خطیبی به‌شدت از عملكرد داور ناراحت بود و حتی در مصاحبه‌اش به این موضوع اشاره كرد كه مجید جلالی خوابش را هم نمی‌دید تیمش با این نتیجه در تبریز به پیروزی برسد، نظر شما چیست؟
طبیعتا من انتظار نداشتم كه با این نتیجه در تبریز به پیروزی برسیم ولی مطمئن باشید كه عملكرد داور در برد ما هیچ تأثیری نداشت. من از حرف‌های خطیبی ناراحت نیستم و شرایط او را درك می‌كنم چون تحت فشار است.
  • قبول دارید پیروزی شما احتمالا باعث بركناری خطیبی خواهد شد؟
امیدوارم كه این‌طور نشود. خطیبی مربی خوبی است و باید مورد حمایت قرار بگیرد.
  • با نتایج اخیر انتظارات از پیكان بالاتر نمی‌رود؟
ما باید به‌خوبی از خودمان مراقبت و تلاش كنیم تا به هدف‌هایمان برسیم.
  • آیا به فكر كسب سهمیه نیستید؟
قبلا هم به این موضوع اشاره كردم كه امسال برای ما سال ثبات است و فعلا به سهمیه و بالای جدول فكر نمی‌كنیم. اگر زودتر از حد تصور به ثبات برسیم مطمئنا به رده‌های بالاتر فكر خواهیم كرد.
  • ظاهرا گادوین منشا یك خرید فوق‌العاده برای تیم شما بوده است.
من روی جذب بازیكنان خارجی وسواس بیش از حدی دارم و خوشحالم كه امسال چنین بازیكنی را به خدمت گرفتیم. درمجموع خوشحالم كه بازیكنان خوب و باكیفیتی داریم.
  • در جام حذفی چقدر برای قهرمانی شانس دارید؟
ما از امروز برای بازی با آلومینیوم اراك خودمان را آماده می‌كنیم و برای جام حذفی هم برنامه داریم. می‌خواهیم شانس خودمان را امتحان كنیم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: جلالی پیکان خطیبی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین