اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۳۰۰
ناکامی های این فصل العربی با شکست تحقیرآمیز این تیم برابر لخویا ادامه یافت تا رسانه های قطری به شدت از سیاست های باشگاه انتقاد کنند.
۱۰:۵۶ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| العربی بعد از تغییر و تحولات صورت گرفته در کادر مدیریتی و فنی خود امیدوار بود در فصل جاری به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی تبدیل و به روزهای خوب گذشته بازگردد اما این اتفاق رخ نداد تا کارشناسان و طرفداران به شدت از سیاست های حاکم بر باشگاه انتقاد کنند.


روزنامه الوطن امروز در گزارشی پیرامون سیاست های نقل و انتقالاتی باشگاه و همچنین جراردو بیلوسو نوشت:«العربی تا به اینجای فصل یک تیم بدون برنامه و ناآماده نشان داده است. تیمی که فاقد بازیکنان با قدرت رهبری است یکی مثل اشکان دژاگه. مشخص نیست جاه طلبی هایی که مدیران و مربیان جدید باشگاه در ابتدای فصل از آن صحبت می کردند کجاست؟ یا بازیکنانی که جذب شدند چرا نمی توانند تیم را از این وضعیت نجات دهند».


پیرو همین انتقادات بیلوسو مربی اروگوئه ای که زمینه برای جدایی دژاگه را فراهم کرد نیز با اعلام این که ترسی از اخراج شدن ندارد تاکید کرد اگر آن اشتباهات بچه گانه در هفت دقیقه نیمه دوم رخ نمی داد الان او قهرمان بود نه یک بازنده! این درحالیست که شیخ خلیفه بن جبر رئیس جدید باشگاه العربی نیز اعلام کرد تا دو روز آینده در خصوص ادامه همکاری با مربی اروگوئه ای تصمیم گیری خواهد کرد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: العربی دژاگه قطر
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین