اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۲۴۹۲
پایان ناکامی‌های یوونتوس با یک پیروزی دراماتیک
بانوی پیر به لطف گلی دیرهنگام موفق شد میهمان دردسرساز خود را شکست دهد.
۱۷:۵۵ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
وانانیوز|

در ادامه دیدارهای هفته بیست‌و‌ششم سری A ایتالیا، عصر امروز (یکشنبه) از ساعت 15 به وقت تهران، در ورزشگاه آلیانتس تورین، تیم فوتبال یوونتوس پذیرای فروزینونه بود که این بازی با برتری 3 بر 2 تیم میزبان همراه بود.

یوونتوس شروع خوبی داشت و تنها سه دقیقه پس از شروع مسابقه توسط دوشان ولاهوویچ دروازه حریف را باز کرد. فروزینونه اما گل خورده را با 2 گل پاسخ داد که اولی در دقیقه 14 توسط ولید چدیرا و دومی در دقیقه 27 به وسیله مارکو برشانی رقم خورد.

دوشان ولاهوویچ در دقیقه 32 با زدن گل دوم خود یوونتوس را به بازی برگرداند و در نهایت دانیله روگانی مدافع پیش تاخته بانوی پیر در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده گل پیروزی بخش میزبان تورینی را به ثمر رساند.

با این نتیجه یوونتوس 57 امتیازی شد و ضمن تثبیت جایگاهش در رده دوم جدول، فاصله خود را با اینتر صدرنشین موقتاً به 6 امتیاز کاهش داد، اینتری که امشب از ساعت 20:30 میهمان لچه خواهد بود. یوونتوس در حالی این پیروزی را کسب کرد که از 4 بازی قبلی خود در سری A‌ تنها 2 امتیاز کسب کرده بود.

پیش از این بازی نیز از ساعت 17:30 ناپولی میهمان کالیاری خواهد بود و در آخرین بازی امروز نیز از ساعت 23:15 میلان در سن‌سیرو از آتالانتا پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: یوونتوس
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین