اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۰۶۴۳
پیش‌بینی‌های فوتبالی‌ دولتمردان از بازی امشب ایران و قطر
با توجه به بازی عصر امروز تیم های فوتبال ایران و قطر در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا، تعدادی از دولتمردان در حاشیه جلسه امروز هیات دولت پیش بینی های خود از نتیجه این بازی و احتمال صعود ایران به فینال آسیا را مطرح کردند.
۱۵:۵۲ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
وانانیوز|

تعدادی از اعضای کابینه سیزدهم صبح امروز –چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲- در حاشیه جلسه هیأت دولت به سوال خبرنگاران درباره پیش بینی نتیجه بازی امشب ایران و قطر در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا پاسخ دادند.

محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی گفت: اگر بچه‌های تیم ملی با رعایت اصول تکنیک و تاکتیک و دستورهای سرمربی تیم عمل کنند و همانطور که با ژاپن بازی کردند با قطر، روبرو شوند حتما در بازی امشب برنده می‌شویم.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم ابراز امیدواری کرد که ان‌شاءالله امشب دو بر صفر می‌بریم و به فینال صعود می‌کنیم.

حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری رییس دیوان عالی کشور که امروز در حاشیه جلسه دولت به جمع خبرنگاران آمد، گفت: نمی‌توانم بازی ایران با قطر را پیش‌بینی کنم اما با انگیزه‌ای که در بچه‌های تیم می‌بینم ان‌شاءالله به فینال جام ملت‌های آسیا خواهیم رفت. الحمدلله با سجده‌ای که در برابر خداوند انجام دادند، کارهای‌شان توام با موفقیت خواهد بود و ان‌شاءالله به فینال مسابقات می‌روند.

همچنین علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت با بیان اینکه برد تیم ملی برای مردم بهترین عیدی است، پیش بینی کرد: ان‌شاءالله با ۳ گل قطر را می‌بریم.

یکی دیگر از وزرایی که به خبرنگاران درباره پیش بینی خود از بازی ایران و قطر گفت، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بود.

عیسی زارع پور با اشاره به اینکه به نظرم با بازی‌ها و نتایج خوبی که تیم ملی کشورمان تا این مرحله از بازی‌ها به دست آورده‌اند، بازی امشب را نیز خواهیم برد، ادامه داد: پیش‌بینی‌ام این است که ایران این بازی را ۲ بر ۱ می‌بریم.

وی در پاسخ به اصرار یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه عیدی شما در صورت پیروزی تیم ملی به مردم چیست، گفت: اجازه دهید. موضوع را باید بررسی کنیم تا ببینیم در این زمینه چه کار می‌توانیم انجام دهیم.

احمدوحیدی وزیر کشور هم اظهار کرد: بنده از برد تیم ملی کشورمان در دیدار امشب با تیم ملی قطر امیدوارم. ان‌شاء‌الله همانطور که تا این مرحله موفق بودند، این مرحله هم موفق شوند و مردم ایران را خوشحال کنند.

لازم به ذکر است که بازی تیم های ملی ایران و قطر در چارچوب بازی های مرحله نیمه نهایی مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۲۴ امشب چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: ایران قطر
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین