اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۰۴۰
مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: شکست مقابل نفت تهران را فراموش کرده‌ایم.
۱۶:۰۰ - ۰۶ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| حسن استکی مربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی فردا بازی مشکلی است. تیم مقابل قهرمان ایران است. مربی خوبی دارد و با توجه به حضور چند ساله در کنار عبداله ویسی، تفکرات ویسی را دارد. اما ما 3 امتیاز را می خواهیم و برای 3 امتیاز می جنگیم و پیروز خواهیم شد.

 استکی در خصوص شکست ذوب آهن در دیدار گذشته این تیم گفت: بازیکنان ما حرفه‌ای شده‌اند و شکست قبلی را فراموش کرده‌اند. شکست در دقیقه پایانی خیلی تلخ بود. موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما امروز انگیزه زیادی برای جبران نتیجه بازی قبل داریم.

وی در خصوص پیشنهاد برگزاری بازی دوستانه ذوب آهن و سپاهان در روز افتتاحیه نقش جهان گفت: ما سال گذشته با تفکراتی که آقای گل محمدی و آقای فرکی داشتند، با سپاهان بازی دوستانه برگزار کردیم و ما در این رابطه مشکلی نداریم. 

مربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص محروم و مصدومان ذوب آهن گفت: سیدمحمدرضا حسینی محروم است و محمد ستاری که چشمش در بازی قبل آسیب دید را در اختیار نداریم و قاسم حدادی فر نیز که همچنان مصدوم است.

استکی در خصوص وضعیت خط دفاعی این تیم در بازی گذشته گفت: این مشکلی است که روی آن دقیقا تمرین کرده بودیم اما متاسفانه بازیکنان تمرکز بازی را از دست دادند. بازیکنان باید تمرکز را تا دقیقه 90 حفظ کنند.

وی همچنین در خصوص وضعیت مهاجمان این تیم گفت: سخت ترین کار فوتبال گل زدن است. اما چیزهایی ذاتی است و باید در وجود بازیکن باشد. البته عوامل بیرونی هم تاثیر گذار است و مثلا زمین تختی در بازی گذشته بسیار برای فوتبال نامناسب است.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: ذوب آهن مربی استکی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین