اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۰۱۴۴

راهنمای بازدید از نمایشگاه گلفود دبی

۱۸:۳۵ - ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
وانانیوز|

دبی یکی از مقصدهای جذاب برای سفر محسوب می‌شود. علاوه بر تفریح‌های هیجان‌انگیز، نمایشگاه‌های بین‌المللی مختلفی در آن برگزار می‌شود و افراد زیادی را از سراسر دنیا به دبی می‌کشاند. نمایشگاه گلفود دبی یکی از رویدادهای جذاب برای فعالان حوزه غذا و نوشیدنی است. این نمایشگاه تجاری یک فرصت بسیار عالی برای معرفی محصولات جدید است. اما در این نمایشگاه چطور حضور پیدا کنید و از امکانات جذاب آن بهره‌مند شوید؟ در ادامه به بررسی راهنمای بازدید از گلفود دبی و هر چیزی که لازم است در مورد آن بدانید می‌پردازیم.

راهنمای نمایشگاه گلفود دبی

نمایشگاه‌های بین‌المللی برای تمام افرادی که در حوزه خاصی فعالیت دارند، جذاب است. یکی از نمایشگاه‌های جذابی که در دبی برگزار می‌شود، گلفود دبی (Gulfood) است. این نمایشگاه جذاب، در حوزه غذا و نوشیدنی است. اگر شما هم در این حوزه فعالیت می‌کنید، بازدید از نمایشگاه گلفود دبی نه تنها جذاب است، بلکه می‌توانید با جدیدترین محصولات بازار آشنا شوید. در واقع گلفود دبی بزرگ‌ترین رویداد سالانه غذا در دنیا است! جایی که می‌توانید انواع محصولات غذایی و نوشیدنی سراسر دنیا رو می‌بینید.

راهنمای بازدید از نمایشگاه گلفود دبی

نمایشگاه گلفود دبی از سال 1987 برگزار شده است. این نمایشگاه هر سال متخصصان حوزه غذا و نوشیدنی را برای 5 روز دور هم جمع می‌کند. جالب است بدانید که ارزش این نمایشگاه بیش از 5 تریلیون دلار است که در سطح جهان، یک نمایشگاه بسیار ارزشمند محسوب می‌شود.

در این نمایشگاه بیش از 5 هزار تامین‌کننده محلی، منطقه‌ای و بین‌المللی حضور دارند. این تامین‌کنندگان از سراسر دنیا در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند. بنابراین شانس شما برای دیدن محصولات غذایی 5 قاره وجود دارد. مهم‌ترین چیزی که راجع به آن باید بدانید، این است که قیمت‌های جهانی محصولات غذایی دنیا در این نمایشگاه تعیین می‌شود.

در نمایشگاه گلفود دبی چه چیزهایی برای بازدید وجود دارد؟

نمایشگاه گلفود در 8 بخش غذاها و نوشیدنی‌های مختلف برگزار می‌شود. گوشت، لبنیات و محصولات ارگانیک باکیفیت بالا از مهم‌ترین محصولاتی است که می‌توانید در این نمایشگاه ببینید. همچنین شانس زیادی برای دیدن تامین‌کنندگان، تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان ملی و بین‌المللی را دارید. پس اگر در حوزه غذا و نوشیدنی فعالیت دارید، احتمال آن که بتوانید همکاری‌ جدیدی با افرادی در سراسر دنیا شروع کنید، زیاد است.

یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های نمایشگاه گلفود دبی بخش مستر کلاس‌های آموزش آشپزی است. شما می‌توانید در آن شرکت کنید و تجربه خود را بیشتر کنید.

غرفه‌های این نمایشگاه شامل:

  1. انواع نوشیدن
  2. لبنیات
  3. چربی و روغن
  4. سلامتی
  5. غلات
  6. گوشت و مرغ

و بسیاری از موارد دیگر در صنعت غذا است.

بازدیدکنندگان نمایشگاه گلفود دبی چه کسانی هستند؟

هنگام خواندن راهنمای گلفود دبی، شاید این سوال پیش بیاید که بازدیدکنندگان این نمایشگاه چه کسانی هستند. تولیدکنندگان، متخصصان تغذیه، سرآشپزهای معروف، صاحبان هتل‌ها و رستوران‌ها، غذاخوری‌ها، مقامات دولتی و تهیه غذا و رسانه‌های تخصصی از جمه افرادی هستند که هر سال برای بازدید از نمایشگاه گلفود دبی به آن جا سفر می‌کنند.

راهنمای بازدید از نمایشگاه گلفود دبی

بنابراین به هر نحوی که در حوزه غذا و نوشیدنی فعالیت می‌کنید، نمایشگاه بین المللی گلفود دبی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

برای رفتن به نمایشگاه گلفود دبی چه کار کنیم؟

اگر قصد سفر به دبی برای بازدید از نمایشگاه را دارید، حتماً این سوال برایتان پیش می‌آید که باید چه کار کنیم؟ در این بخش به بررسی دو مسئله مهم سفر به دبی برای بازدید از نمایشگاه می‌پردازیم:

گرفتن ویزا دبی

برای سفر به دبی، گرفتن ویزا الزامی است. با توجه به این که سفر شما تفریحی و کوتاه‌مدت است، باید از ویزای توریستی دبی استفاده کنید. با استفاده از ویزای توریستی دبی می‌توانید برای مدت زمان کوتاهی در دبی بمانید و از نمایشگاه بازدید کنید. البته اگر قصد دارید مدت زمان بیشتری در دبی بمانید و از مکان‌های تفریحی آن بازدید کنید، باز هم جای نگرانی نیست. چرا که با کمک انواع مختلف ویزای توریستی دبی به راحتی می‌توانید 10 الی 60 روز در دبی بمانید. البته احتمالاً ویزای 10 روزه برای بازدید از این نمایشگاه و یک سفر تفریحی کوتاه مدت به دبی کافی باشد!

رزرو هتل برای اقامت در دبی

یکی از مسائلی که در مورد راهنمای گلفود دبی برای سفر و بازدید از نمایشگاه به آن نیاز دارید، رزرو هتل است. در واقع شما باید هتل مناسبی رزرو کنید که بتوانید هنگام حضور در دبی، در آن اقامت داشته باشید. هتل‌های مختلفی در دبی وجود دارد که امکانات و هزینه متفاوتی دارند. شما می‌توانید متناسب با نیاز خود یکی از آن‌ها را رزرو کنید. البته اگر هدف اصلی شما بازدید از گلفود دبی است، باید به نزدیک بودن هتل به نمیشگاه برای بازدید از این نمایشگاه دقت کنید.

با رعایت این دو مورد، به راحتی می‌توانید به دبی سفر کنید و از دیدن نمایشگاه گلفود دبی لذت ببرید. گرفتن ویزای توریستی دبی کار سختی نیست و در مدت زمان کوتاهی می‌توانید آن را دریافت کنید. اما چه پیشنهادی برای گرفتن ویزای دبی وجود دارد تا بتوانید خودتان را به این نمایشگاه برسانید؟ پیشنهاد ما استفاده از خدمات توریک برای گرفتن ویزای توریستی در مدت زمان کوتاه است.

با توریک خیلی راحت و سریع به گلفود دبی برید

قصد بازدید از نمایشگاه گلفود را دارید اما نمی‌دانید چطور باید ویزا دریافت کنید؟ توریک در کنار شما است. توریک به شما کمک می‌کند تا راحت و سریع بتوانید ویزای دبی خود را دریافت کنید. با توجه به این که گلفود دبی در تاریخ 30 بهمن الی 4 اسفند برگزار می‌شود، زمان اهمیت زیادی دارد. اگر ویزای شما دیر صادر شود، نمی‌توانید خودتان را در زمان مشخص‌شده به دبی برسانید.

همچنین اگر خودتان بخواهید ویزا دریافت کنید، شاید مراحل آن طولانی شود و در نهایت هم نتوانید ویزای درخواستی خود را دریافت کنید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم از خدمات توریک استفاده کنید تا خیالتان بابت دریافت ویزای موردنظر در زمان مناسب راحت باشد. اگر سوال یا نیاز به مشاوره دارید، با کارشناسان توریک تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

تور گلفود دبی در توریک

به دلیل اهمیت بسیار بالای نمایشگاه گلفود دبی برای بسیاری از تجار و فعالات صنعت غذایی در ایران، توریک برای بازدید از این نمایشگاه جذاب، تور نمایشگاهی گلفود دبی را برای شما فراهم کرده است تا فقط مدارک و هزینه را پرداخت کنید و به موارد زیر دسترسی داشته باشید.

  1. بلیط هواپیما
  2. رزرو هر هتلی که مایل هستید (در صورت پر نبودن هتل)
  3. بلیط بازدید از نمایشگاه گلفود (در صورت درخواست شما)
  4. ترنسفر
  5. تفریحات دبی (در صورت درخواست شما)
  6. سایر موارد شخصی سازی تور

دریافت ویزای توریستی دبی و بازدید از گلفود

همچنین اگر تنها نیازمند به ویزای دبی هستید و به سایر موارد مطرح شده در بالا نیاز ندارید، گروه توریک در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ویزا خواهد گرفت. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد این نمایشگاه، میتوانید به مقاله گلفود از بلاگ توریک مراجعه نمایید.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین