اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۹۸۰

درگیری هیات مدیره استقلال با منصوریان

محمدامین حاج‌محمدی، مدافع جوان استقلال در زمره معدود مدافعان میلیاردی لیگ برتر ایران است. حاج‌محمدی كه در پایان لیگ چهاردهم با اتمام قراردادش از نفت جدا شد و به استقلال پیوست...
۱۱:۱۸ - ۰۶ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| محمدامین حاج‌محمدی، مدافع جوان استقلال در زمره معدود مدافعان میلیاردی لیگ برتر ایران است. حاج‌محمدی كه در پایان لیگ چهاردهم با اتمام قراردادش از نفت جدا شد و به استقلال پیوست، در فصل اول قراردادی 900 میلیونی و در فصل دوم قراردادی یك‌میلیارد و صدمیلیون تومانی با این تیم امضا كرد. حاج‌محمدی فصل گذشته در تركیب تیم مظلومی، در 22 بازی از30 بازی لیگ به‌میدان رفت و عملكرد خوبی از خود به‌جای گذاشت. اما با حضور منصوریان شرایط برای این بازیكن تبدیل به یك فاجعه شد، حاج‌محمدی حتی یك دقیقه هم برای استقلال در 9 بازی گذشته به‌میدان نرفته و در اكثر بازی‌ها از لیست 18 نفره این تیم هم خط خورد.
  • چرا مازاد نشد؟
منصوریان در ابتدای فصل، لیست بازیكنان خروجی استقلال را اعلام كرد و در آن لیست نشان داد با كسی تعارف ندارد و از وحید طالب‌لو و حنیف و آرش گرفته تا مابقی بازیكنان را در لیست مازادش قرار داد. قرار نگرفتن حاج‌محمدی در این لیست به معنی علاقه منصوریان به حضور او در استقلال بود و همه چیز در حالت طبیعی قرار داشت، اما سرمربی آبی‌ها در هیچ شرایطی به حاج‌محمدی روی خوش نشان نمی‌دهد، منصوریان حتی به مجید حسینی بازی داد اما حاضر نشد حاج‌محمدی را در لیست 18 نفره قرار دهد تا نشان دهد مساله میان این دو چیزی فراتر از مسائل فنی است.
  • منصوریان تلافی می‌كند؟
حالا استقلال به اهواز سفر كرده و منصوریان دوباره مدافع شماره 55 تیمش را با خود به این شهر نبرده است. ادامه این شرایط می‌تواند به معنی جدایی حاج‌محمدی در نیم‌فصل باشد، اتفاقی كه شاید در برداشت اول باب دل منصوریان باشد. اما سرمربی آبی‌ها كه زیرفشار هیات مدیره برای روشن كردن تكلیف حاج‌محمدی قرار دارد، نمی‌خواهد این بازیكن را از دست بدهد. او در گفت‌وگو با نزدیكانش اعلام كرده كه با جدایی حاج‌محمدی در نیم‌فصل مخالف است و او را برای ادامه لیگ احتیاج دارد. این اظهارنظرها در شرایطی كه سرمربی آبی‌ها حاج‌محمدی را در لیست 18 نفره هم قرار نمی‌دهد جای تعجب دارد، یا او واقعا می‌خواهد در ادامه به این بازیكن بازی بدهد، یا می‌خواهد انتقام سخت‌تری برای جدایی بدون اجازه حاج‌محمدی از نفت بگیرد، اتفاقی كه اگرچه ممكن است آینده فوتبالی حاج‌محمدی را تحت تاثیر قرار بدهد، اما برای باشگاه استقلال یك‌میلیارد و دویست میلیون تومان هزینه در پی خواهد داشت. هیات مدیره استقلال در صدد است قرارداد این بازیكن را به‌دلیل اینكه برای این تیم بازی نكرده است كاهش دهد، اما بعید است حاج‌محمدی به این اتفاق تن بدهد، چرا كه بازی نكردن او نظر سرمربی است و او خود را در اختیار باشگاه قرار داده است.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین