اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۹۷۹
دانیال ماهینی از جمله بازیكنانی است كه در خط دفاعی تیم استقلال خوزستان درخشید و حتی از سوی كارلوس كی‌روش به تیم ملی دعوت شد. ماهینی بعد از آنكه در چند بازی نیمكت‌نشین بود دوباره در تركیب اصلی آبی‌پوشان خوزستانی به میدان می‌رود...
۱۱:۱۵ - ۰۶ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| دانیال ماهینی از جمله بازیكنانی است كه در خط دفاعی تیم استقلال خوزستان درخشید و حتی از سوی كارلوس كی‌روش به تیم ملی دعوت شد. ماهینی بعد از آنكه در چند بازی نیمكت‌نشین بود دوباره در تركیب اصلی آبی‌پوشان خوزستانی به میدان می‌رود. به بهانه بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس و محرومیت سه‌جلسه‌ای هواداران این تیم، گفت‌وگویی با این بازیكن داشتیم.
  • استقلال خوزستان در خانه یك‌امتیاز از پرسپولیس گرفت و الان شرایط نسبتا خوبی در جدول رده‌بندی لیگ دارد. در این ارتباط صحبت می‌كنی؟
بازی خوبی را مقابل پرسپولیس انجام دادیم. حق ما برد بود. بهتر است در مورد داوری صحبت نكنم اما باید اعتراف كنم مقابل پرسپولیسی بازی كردیم كه یكی از بهترین‌های لیگ برتر است و ملی‌پوشان زیادی دارد ولی ما هم استقلال خوزستان، مدافع عنوان قهرمانی هستیم. هرچند دارند قهرمانی را برای ما تلخ می‌كنند. نه پاداشی داده‌اند و نه از پارسال حق و حقوق‌مان را می‌دهند. صحبت‌های لازم را در این ارتباط آقاسید (سیروس پورموسوی، سرمربی استقلال خوزستان) بیان كردند. اگر می‌خواهیم استقلال خوزستان زنگ تفریح نباشد باید به داد این تیم برسند. این تیم نماینده استانی است كه برای كشور بسیار مهم است و در زمان جنگ نقش تعیین‌كننده‌ای داشته. مردم خوزستان هم به فوتبال علاقه زیادی دارند. حتی بعداز بازی با پرسپولیس هواداران دور ما جمع شدند و اعلام كردند از شیوه بازی‌مان رضایت دارند.
  • این هفته هم باید به مصاف ذوب‌آهن بروید. در مورد این بازی چه صحبتی داری؟
بازی سنگینی خواهد بود. درست است كه آقایحیی گل‌محمدی از ذوب‌آهن رفته ولی این تیم یك شخصیتی دارد كه همیشه قابل احترام است و اگر بتوانیم شكست‌شان دهیم به جمع مدعیان می‌رسیم. لیگ امسال طوری است كه 7، 8 تیم می‌توانند مدعی قهرمانی باشند. یك تیم با یك برد می‌تواند در جمع مدعیان باشد و برعكس با یك باخت از جمع مدعیان دور شود. این شرایط حرفه‌ای فوتبال ما را نشان می‌دهد.
  • یك مقطعی هم به تیم ملی دعوت شدی. در این ارتباط چه نظری داری؟
الان هم انگیزه‌ام را از دست نداده‌ام، كی‌روش كسی است كه فوتبال ایران را تكان داده و انقلابی به پا كرده است. تیم ملی دیگر لنگ هیچ بازیكنی نیست؛ خدای نكرده هر بازیكنی مصدوم و یا دواخطاره شود، تیم دچار نقص نمی‌شود. ما هم انگیزه داریم هر لحظه به تیم ملی دعوت شویم. پدر من از بازیكنان خوب بوشهر بوده و می‌گوید در سه‌دهه اخیر هیچ‌گاه این‌قدر در فوتبال كشورمان بازیكنان خوب وجود نداشته و این وضعیت را مدیون كی‌روش هستیم كه تیم‌های آسیایی آرزوی داشتن او را دارند.
  • كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هواداران استقلال خوزستان را سه‌جلسه محروم كرد. در این ارتباط چه صحبتی داری؟
فوتبال با هواداران زنده است. درست كه این موضوع در حیطه كاری من نیست و بزرگان در این ارتباط تصمیم می‌گیرند ولی یكی از پوئن‌های اصلی ما همین هواداران هستند و با حمایت آنهاست كه می‌توانیم بجنگیم و قهرمان شویم. بهتر است قبل از محرومیت، پیشگیری‌های لازم در این ارتباط انجام شود.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری