اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۸۴۵

بختیار: چشم نخوریم روی دور افتاده‌ا‌یم

بختیار رحمانی، هافبك آماده این روزهای استقلال یكی از چالش‌های جدی فصل را پشت‌سر گذاشت. بازیكنی كه تاب نیمكت‌نشینی را ندارد و روزهای سختی را در استقلال پشت‌سر گذاشت...
۱۴:۰۰ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز|
بختیار رحمانی، هافبك آماده این روزهای استقلال یكی از چالش‌های جدی فصل را پشت‌سر گذاشت. بازیكنی كه تاب نیمكت‌نشینی را ندارد و روزهای سختی را در استقلال پشت‌سر گذاشت. بختیار حالا با بخشش كادرفنی، دوباره به همان بازیكنی كه در فولاد و تراكتورسازی بود، تبدیل شده و آمادگی او می‌تواند برای هواداران استقلال خبرخوبی باشد.
  • استقلال به‌روزهای اوجی كه وعده داده بودید رسید؟
در بازی با سایپا همه چیز واقعا خوب بود،‌ ما با كمك هواداران‌مان توانستیم یك دیدار حساس را به‌خوبی ببریم. امیدوارم در بازی‌های بعد هم همین روند پیروزی‌ها تداوم داشته باشد و هم خودم و هم دیگر بازیكنان با دقت بیشتری ضربات آخر را بزنیم تا این همه موقعیت از دست نرود و استفاده صددرصدی را ببریم. من از این خوشحالم كه تیم‌مان تیم خوبی شده است و بازیكنان به هماهنگی رسیده‌اند و در تمرینات هم سخت تلاش می‌كنیم برای اینكه یك استقلال قدرتمندتر را بسازیم و به آنچه كه هواداران می‌خواهند برسیم. اگر چشم نخوریم روی دور افتادیم.
  • دوباره تعویض شدی.
این نظر مربی است، تعویض شدن هم بخشی از بازی است و من هم تابع نظر سرمربی و كادرفنی هستم، این مشكلی دارد؟
  • از این منظر كه در چند بازی ابتدای فصل بازیكن فیكس بودی و حالا تعویض می‌شوی.
تعویض‌های من فنی است و از نظر سرمربی به‌لحاظ تاكتیكی برای تیم مفید است، من هم به‌نظر مربی احترام می‌گذارم و حرفی درباره تعویض ندارم.
هر بار كه برای استقلال به میدان بروم، تلاش می‌كنم تا بهترین نمایش را داشته باشم. در آن بازی هم مشكلی نبود، من آن لحظه احساس كردم خیلی بیشتر می‌توانم به تیم كمك كنم و دوست داشتم برای كمك به موفقیت تیمم بیشتر در زمین باشم، همین! مساله دیگری در میان نبود.
  • استقلال به شش امتیازی صدر رسید.
بازی‌های سختی برای ما باقی مانده است،‌ اگر چه می‌توان گفت كه در لیگ بازی آسان وجود ندارد و همه بازی‌ها سخت هستند اما من فكر می‌كنم بازی كردن با تیم‌های پایین جدولی سخت‌تر است. بازی با فولاد بسیار سخت است چراكه آنها هم مثل ما بازی می‌كنند و بازیكنان خیلی خوبی دارند. از اینكه این هفته برای بازی با فولاد به اهواز می‌روم از صمیم قلبم خوشحالم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: رحمانی استقلال
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین