اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۷۰۹

تشکیلات خونه به خونه عامل برتری آن‌ها بود

سرمربی تیم نساجی مازندران معتقد است که علت برتری تیم خونه به خونه تشکیلات بهتر این تیم و آرامش و تمرکزی است که این تیم از مجموعه تشکیلات خود گرفته است.
۲۰:۳۴ - ۰۴ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| محمود فکری، سرمربی تیم نساجی مازندران، که در یک بازی زیبا و دیدنی با تیم خونه به خونه در لحظات پایانی نتیجه را واگذار کرد، در مورد این دیدار گفتگویی انجام داد.


آرامش و تمرکز لازم را نداشتیم


تجربه بازیکنان تیم خونه به خونه؛ همین طور مجموعه تشکیلاتی که این تیم دارد، باعث پیروزی آن‌ها شد. آن ها آرامش و روحیه لازم را برای گرفتن سه امتیاز، داشتند و اگر ما نتوانستیم امتیاز بگیریم به خاطر نداشتن آرامش و تمرکز بوده است.


مالک باشگاه دیگر حاضر به تیم داری نیست


تیم ما از نظر فنی تیم یکدستی است و بازیکنان از توانایی زیادی برخوردار هستند. رفاقت و یکدلی بچه ها هم باعث شده تا تیم خوبی داشته باشیم؛ ولی متاسفانه با وجود داشتن دلیل مشکلات مالی و هم به این دلیل که مالکیت باشگاه حاضر به ادامه تیم داری نیست ولی به روزها و اتفاقات آینده امیدوار هستیم که با انگیزه بیشتری ادامه دهیم. آقای پرهام می گویند بدون هیچ چشم داشتی حاضرند تیم را به مردم قائمشهر تقدیم کنند و اگر کسی بخواهد تیم را بگیرد بدون هیچ دریافتی تیم را می دهند.


با این وضعیت نیم توانیم ادامه دهیم


فاصله ما با صدر جدول زیاد نیست و تعداد بازی های زیادی مانده است ولی به شرط اینکه از تیم حمایت شود. با این وضعیت ممکن است نتوانیم ادامه دهیم و بچه ها اکنون در سخت ترین شرایط فوتبال بازی می کنند. با این شرایط فکر نمی کنم بتوانیم ادامه دهیم.


تنها دو بازی به عملکرد داوری معترض نبودیم


در این مدت تنها از داوری دو بازی راضی بودم؛ یک بازی مقابل مس رفسنجان بود که یک بر صفر بردیم و یک بازی هم در مقابل ملوان بود که یک بر صفر باختیم که آقای اکبریان و فغانی برای ما قضاوت کردند و از آن ها تشکر هم کردیم، در مابقی بازی ها به داوری معترض بودیم. در این بازی هم اعتقاد دارم که روی صحنه گل خطای بازیکن خونه به خونه پیش از خطای بازیکن ما باید گرفته می شد. البته در این بازی کمتر از بازی های قبلی معترض بودیم.


باید بیشترین رسیدگی به داوران بشود


به حق و حقوق داوران اهمیت بیشتری داده شود و باید ساختارها را بسازیم و بعد بیاییم و ایراد بگیریم. خواهش می کنم که در پرداختی به داوران تجدیدنظر شود و یک سر و سامانی به این موضوع داده شود. اگر چند بازیکن هم در تیم ها نباشد باز می توان بازی کرد ولی اگر داور نباشد امکان برگزاری بازی وجود ندارد. باید به داوران بیشتر از همه رسیدگی شود که برعکس، کمترین رسیدگی صورت می گیرد و پرداختی به داوران در واقع هیچ است.


حق بازیکنانم بازی در لیگ برتر است


خداراشکر هم عباس زاده و هم سایر بازیکنان تیم خیلی باانگیزه بازی می کنند و حقشان است که در لیگ برتر بازی کنند و امیدوارم در فصل آینده این اتفاق برای آن ها رخ دهد.


رفتار تماشاگران نیاز به تشویق اشت


در بازی مقابل خونه به خونه طرفداران زیادی آمدند و خدا را شکر مشکلی پیش نیامد. تماشاگران تیم خودشان را تشویق کردند و این خودش جای تقدیر و تشکر دارد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین