اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۶۵۳

سومین حمله محرم به عادل

محرم نویدكیا در مصاحبه اخیرش با یكی از خبرگزاری‌ها یك بار دیگر به عادل فردوسی‌پور و برنامه90 حمله كرده است. ظاهرا ماجرا این بوده كه گزارشگر این برنامه در حاشیه خداحافظی او از میادین در استادیوم حاضر شده و سوالاتی از كاپیتان پیشین سپاهان پرسیده اما برخی از این پرسش و پاسخ‌ها سانسور شده و روی آنتن نرفته است...
۱۶:۵۶ - ۰۴ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز|
محرم نویدكیا در مصاحبه اخیرش با یكی از خبرگزاری‌ها یك بار دیگر به عادل فردوسی‌پور و برنامه90 حمله كرده است. ظاهرا ماجرا این بوده كه گزارشگر این برنامه در حاشیه خداحافظی او از میادین در استادیوم حاضر شده و سوالاتی از كاپیتان پیشین سپاهان پرسیده اما برخی از این پرسش و پاسخ‌ها سانسور شده و روی آنتن نرفته است. همین مساله باعث شده محرم موضع تندی بگیرد و حتی بگوید: «برنامه90 برای من مرده است.»مساله انتقادهای تند نویدكیا از عادل فردوسی‌پور البته به هیچ‌وجه تازگی ندارد. شاید به عبارتی بتوان گفت این سومین یورش محرم به مجری تلویزیون ایران است. ستاره سپاهانی‌ها همین چند ماه پیش بعد از حضورش در استودیوی90 و انجام یك مصاحبه طولانی با عادل، ضمن انتشار یك بیانیه از این اتفاق ابراز ندامت كرد و گفت اگر می‌دانسته چه چیزی انتظارش را می‌كشد، راهی  این برنامه  نمی‌شده است!
حمله اول هم به سال‌های دور برمی‌گردد؛ روزهایی كه محرم جوان در خط میانی سپاهانی‌ها خوش می‌درخشید و همراه با تیمش عناوین مختلف را درو می‌كرد.نویدكیا كه از همان ابتدا كمتر تن به مصاحبه می‌داد، دعوت عادل فردوسی‌پور را پذیرفت و برای اولین بار به برنامه90 رفت. در این مصاحبه سوال و جواب‌های متعددی مطرح شد اما ظاهرا یكی از آنها كه مربوط به تغییر نام خانوادگی محرم می‌شد، او را برآشفت. از قرار معلوم نام خانوادگی قبلی محرم «كوزه‌لی» بوده كه بعدها به نویدكیا تغییر كرده و عادل هم در این مورد از او سوال كرد.
هافبك سپاهان اگرچه در برنامه واكنش منفی نشان نداد اما بعدتر گفت انتظار داشت در این مصاحبه به مباحث جدی و عمیق‌تری پرداخته شود. خلاصه عادل شانس آورد محرم زیاد اهل مصاحبه نبود، وگرنه این پتانسیل را داشت كه در دوران فوتبالش به یكی از مهم‌ترین منتقدان90 و فردوسی‌پور تبدیل شود!

قلعه‌نویی به نویدكیا؛ بیا تراختور
رابطه امیر قلعه‌نویی با محرم نویدکیا همواره خوب بوده است. سرمربی کنونی تراکتورسازی زمانی که در سپاهان حضور داشت، از نویدکیا به عنوان عصای دست خود و تیمش نام برده بود و حتی سال گذشته در دورانی که محرم با سپاهان به مشکل خورده بود، پیشنهاد داد تا به تراکتورسازی بپیوندد. در چنین شرایطی طبیعی است که حالا که نویدکیا از فوتبال خداحافظی کرده نیز قلعه‌نویی به دنبال کمک به او باشد. قلعه‌نویی اخیرا از حضور محرم در کادرفنی تیم خود استقبال کرده و گفته اگر خودش دوست داشته باشد می‌تواند ورود به عرصه مربیگری را از تراکتورسازی آغاز کند. این در حالی است که نویدکیا هنوز مدرک مربیگری ندارد و بعید هم است بدون دریافت مدارک مربیگری حاضر به نشستن روی نیمکت باشد. ضمن اینکه اگر قرار به دستیاری باشد، محرم قطعا سپاهان را به هر تیمی ترجیح خواهد داد.
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین