اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۶۳۲۹

سپاهان ناچار به توافق با ۳ بازیکن خروجی

سپاهان ناچار به توافق با ۳ بازیکن خروجی
باشگاه سپاهان بعد فسخ یکطرفه قرارداد سه بازیکن خود ناچار به توافق با آنهاست، اما هنوز مذاکره‌ای با آنها صورت نگرفته است.
۱۳:۴۴ - ۱۳ دی ۱۴۰۲
وانانیوز|

باشگاه سپاهان برای رعایت قانون سقف بودجه با مشکل قراردادی شش بازیکن خود مواجه بود. به همین خاطر باشگاه اصفهانی تصمیم گرفت با فسخ قرارداد هادی محمدی، کاوه رضایی و احسان پهلوان خود را با قانون سقف بودجه منطبق کند.

طلایی‌پوشان اصفهانی بر همین اساس توانستند مجوز بازی سه بازیکن خود یعنی رضا شکاری، پیام نیازمند و رضا اسدی را مقابل شمس آذر در هفته پانزدهم لیگ برتر و در ادامه مسابقات کسب کنند.

در حالی که ابتدا تصور می‌شد فسخ‌های صورت گرفته به صورت توافقی است، اما در ادامه صحبت‌های کاوه رضایی و درخواست دریافت کامل مبلغ قرارداد نشان داد فعلاً همه چیز به صورت فسخ یکطرفه است. طبیعتاً در صورتی که حق این بازیکن برآورده نشود او به مراجع ذیصلاح از جمله دادگاه بین‌المللی ورزش می‌تواند مراجعه کند.

در چنین شرایطی باشگاه سپاهان برای جلوگیری از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی خود ناچار به توافق با سه بازیکن مذکور است. قرار است به‌زودی مدیران باشگاه سپاهان با مدیر برنامه‌های بازیکنان مذکور نشست برگزار کنند.

براساس این گزارش، مدیربرنامه‌های یکی از بازیکنان مذکور به تسنیم اظهار داشت: «هنوز هیچ‌گونه تماس یا ارتباطی از سوی باشگاه سپاهان جهت توافق با من برقرار نشده است. بنابراین زمانی هم برای این نشست مشخص نشده است».

انتهای پیام/

 
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: سپاهان اصفهان
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین