اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۶۰۵

موفقیت تیم ملی جوانان 2 سال قبل برایم مشخص بود

سرپرست تیم ملی فوتبال جوانان ایران، گفت: امیدوارم طلسم 40 ساله نرسیدن به فینال و قهرمانی جوانان آسیا با شکست عربستان شکسته شود.
۱۴:۰۴ - ۰۴ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| بهزاد آزاد در گفت‌وگویی، در مورد پیروزی دو بر صفر تیم ملی جوانان مقابل ازبکستان و صعود به جام جهانی گفت: دو سال قبل که کارمان را آغاز کردیم وقتی برنامه‌هایی که امیرحسین پیروانی برای تیم ملی جوانان به کمیته جوانان ارائه داده بود را دیدم گفتم بدون شک جوانان ایران موفق خواهند شد. پیروانی یکم برنامه یک ساله برای رقابت‌های مقدماتی و یک برنامه یک ساله برای موفقیت در جام جهانی داشت.

وی افزود: خدا کمک کرد و با تلاش کادر فنی بازیکنان و مسئولان توانستیم به جمع 4 تیم نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا راه پیدا کنیم و مجوز حضور در جام جهانی را بگیریم. ما اردوهای تدارکاتی خوبی داشتیم. یک اردو در ترکیه، یک اردو در آنتالیا، یک اردو در هامبروگ و یک اردو در سنگاپور برگزار کردیم. به دو تورنمنت که در چین و ترکیه هم برگزار می‌شد اعزام شدیم. در کل در این دو سال فدراسیون حمایت خوبی داشت و با وجود تمامی مشکلاتی که داشت شرایط آماده‌سازی به خوبی فراهم شد. خوشبختانه تمامی این تلاش‌ها منتج به شادی دل مردم شد.

سرپرست تیم ملی جوانان در ادامه تاکید کرد: 10 سال است در کمیته جوانان فعالیت می‌کنم و واقعا به شرایط این تیم‌ها آگاه هستم. ما با تیم نوجوانان به قهرمانی آسیا رسیدیم و راهی جام جهانی شدیم و تنها حسرت موفقیت تیم ملی جوانان را داشتیم. خدا را شکر توانستیم به تیم ملی جوانان و به جمع 4 تیم صعود کنیم و امیدواریم که با شکست عربستان در روز پنجشنبه طلسم 40 ساله رفتن به فینال آسیا را هم بشکنیم.

آزاد در ارتباط با دیدار روز پنجشنبه تیم ملی جوانان مقابل عربستان تاکید کرد: عربستان تیم بسیار قدرتمند و قوی نشان داده وقتی عربستان مقابل بحرین شکست خورد خیلی‌ها می‌گفتند تیم خوبی نیست اما روزی که کره جنوبی را از پیش رو برداشت همه به این نتیجه رسیدند که آنها یکی از مدعیان جدی قهرمانی هستند. عربستان به خوبی از سوی کادر فنی مورد آنالیز قرار می‌گیرد تا ان‌شاءالله بتوانیم این تیم را شکست دهیم و به موفقیت خود در این مسابقات ادامه دهیم.

وی در پایان گفت: قبل از مسابقات روی سختی گروه‌مان خیلی صحبت کردیم و می‌گفتیم در گروه مرگ قرار داریم. قطر مدافع عنوان قهرمانی بود و ژاپن هم به عنوان یکی از تیم‌های مدعی شناخته می‌شد. شما دیدید که این حرف‌ها درست بود و اکنون که 4 تیم به مرحله نیمه نهایی رسیدند دو تیم آن از گروه سوم رقابت‌ها بوده است. با این شرایط احتمال زیادی دارد تا فینال هم بین تیم‌های گروه سوم برگزار شود.

انتهای پیام/ا

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین