اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۵۹۷۴
ناکامی ادامه‌دار رضای آقای گل برابر استقلال  عنایتی به عنوان مربی تیم رقیب هم برای آبی‌ها رکورد می‌زند!
رضا عنایتی یکی از بزرگان تاریخ باشگاه استقلال است که رکورد گلزنی او کماکان دست نخورده باقی است.
۱۶:۴۷ - ۱۰ دی ۱۴۰۲
وانانیوز|

عنایتی با هر متر و معیار از ستاره‌های استقلال محسوب می‌شود و به عنوان بازیکن و ستاره افتخارات زیادی را با پیراهن آبی کسب کرد و همیشه تقابل او در هر لباس با تیم سابقش جذاب است. عنایتی با هوادار به جمع مربیان لیگ برتری اضافه شد. او در لیگ بیست و یکم با تیمی که خود به لیگ برتر آورده بود، دو بار در هفته اول و شانزدهم مقابل استقلال صف آرایی کرد و به ترتیب ۱-۰ و ۲-۱ مغلوب شد.

رضا عنایتی در لیگ بیست و دوم از هفته هفدهم هدایت نفت مسجدسلیمان را بر عهده گرفت و تا هفته بیست و دوم ۵ بازی روی نیمکت این تیم بود. یکی از این بازی‌ها برابر استقلال بود که این بار با نتیجه ۳-۱ مغلوب شد! رکورد صددرصد شکست عنایتی برابر استقلال به عنوان مربی این فصل با پیکان هم ادامه پیدا کرد. این بار در هفته پانزدهم عنایتی ۲-۱ باخت، چهار بازی به عنوان مربی برابر استقلال و چهار شکست! اما سال ۱۴۰۲ برای عنایتی سال خوبی نبوده و روند ناکامی او ادامه دارد. او ابتدا در تابستان با تیم ملی امید به ازبکستان باخت و شانس صعود به المپیک ۲۰۲۴ پاریس را از دست داد. سپس در ابتدای پاییز در بازی‌های آسیایی هانگژو به هنگ کنگ باخت و حذف شد.

با برکناری رسول خطیبی، عنایتی از هفته یازدهم روی نیمکت پیکان نشست و بازی برابر استقلال پنجمین بازی او به عنوان سرمربی این تیم لیگ برتری بود. حاصل این پنج مسابقه سه تساوی و دو شکست شد، با دوگل زده و ۴ گل خورده  که به هیچ عنوان کارنامه‌ای قابل دفاع نیست، حتی اگر پیکان بازی خوبی را برابر استقلال به نمایش گذاشته باشد.

منبع: خبر ورزشی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری