اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۵۸۶۶

ثابت ایمانی: موقعیتی به استقلال ندادیم

ثابت ایمانی: موقعیتی به استقلال ندادیم
هافبک پیکان گفت: گلی که خوردیم روی ضربه کرنر بود و در شرایط بازی موقعیتی به استقلال ندادیم.
۱۹:۳۶ - ۰۹ دی ۱۴۰۲
وانانیوز|

غلامرضا ثابت ایمانی پس از شکست 2 بر یک پیکان مقابل استقلال گفت: نقاط ضعف و قوت استقلال را آنالیز کرده بودیم ولی روی ضربات ایستگاهی تمرکز نداشتیم و گل خوردیم. بعد از آن هم تلاش کردیم بازی را مساوی کنیم که روی ضد حمله گل دوم را خوردیم. بعد از گل‌مان زمان کمی داشتیم که بتوانیم نتیجه را مساوی کنیم. امیدوارم نیم‌فصل دوم شرایط بهتر شود. با فوتبالی که تیم ما بازی می‌کند اینجای جدول حق‌مان نیست.

وی در مورد اینکه موقعیت چندانی نصیب پیکان نشد، گفت: هر دو تیم خیلی خوب همدیگر را آنالیز کرده بودند. نه استقلال به ما موقعیت داد و نه ما به آنها. گلی هم که خوردیم روی ضربه کرنر بود و در شرایط بازی موقعیتی به حریف ندادیم. به هر حال امیدوارم شرایط بهتر شود و مطمئنم این اتفاق خواهد افتاد.

«رضا عنایتی می‌تواند پیکان را از بحران خارج کند؟» هافبک پیکان در پاسخ به این سؤال گفت: مطمئنم نیم‌فصل دوم شرایط ما بهتر می‌شود.

ثابت ایمانی در خصوص اظهارات عنایتی مبنی بر اینکه بازیکنان پیکان خجالتی هستند، گفت: منظور از خجالتی، «کم رو» بودن است. به جز دو، سه بازیکن بقیه جوان هستند و در فوتبال ایران هم بازیکن جوان خیلی حرف نمی‌زد. بچه‌ها کم رو هستند و خجالتی نیستند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پیشنهادی برای نیم‌فصل دارد و آیا در پیکان می‌ماند یا خیر؟ گفت: باید در تعطیلات صحبت کنیم و ببنیم چه می‌شود. پیشنهاد وجود دارد ولی نیم‌فصل دیگر با پیکان قرارداد دارم و تابع تصمیمات باشگاه هستم.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پیکان تهران
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین