اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۵۵۸۵
آیا استقلال حسرت تساوی ها را می‌خورد؟
دیدار تیم‌های استقلال و پیکان تحت تاثیر اتفاقات مربوط به جدول رده‌بندی لیگ برتر حالا حال و هوای دیگری پیدا کرده است.
۰۹:۵۷ - ۰۷ دی ۱۴۰۲
وانانیوز|

اگر استقلال تا پیش از اتفاقات مربوط به برگرداندن امتیازات باشگاه‌های سپاهان و پرسپولیس قرار بود به عنوان صدرنشین لیگ برتر به مصاف تیم پیکان برود حالا با برگشتن ۴ امتیاز به جمع امتیازات تیم سپاهان نسبت به پیروزی در دیدار مقابل پیکان حساسیت بیشتری را در این دیدار می بیند. استقلال نه تنها دیگر نمی‌تواند به مساوی فکر کند بلکه باید فقط با پیروزی خودش را به صدر جدول برگرداند یا لااقل در شرایطی که سپاهان ممکن است این هفته حریفش را شکست بدهد طوری نتیجه بگیرد که از رقیب سرسخت قهرمانی‌اش عقب نیفتد.

از سوی دیگر اضافه شدن یک امتیاز به پرسپولیس و نزدیک‌تر شدن این تیم به فاصله ۳ امتیازی استقلال شرایط را از جهت دیگر هم سخت می‌کند حالا استقلال از بالا و پایین جدول در جایی که قرار گرفته احساس خطر می‌کند. سپاهان و پرسپولیس با پیروزی در هفته پانزدهم لیگ برتر می‌توانند از استقلال دورتر و به این تیم نزدیک‌تر شوند و اگر استقلال بخواهد مقابل پیکان نتیجه نگیرد کارش از این هم سخت‌تر خواهد شد.

شاید حالا جواد نکونام و شاگردانش بیشتر حسرت مساوی‌های اخیر در دیدار بعد از تراکتور را بخورند. چرا که آبی پوشان تهرانی بعد از پیروزی مقابل تراکتور در چند مسابقه متوقف شدند و با کسب نتایج مساوی مقابل ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان، پرسپولیس و در نهایت گل گهر سیرجان در هر بازی دو امتیاز و مجموعاً ۸ امتیاز را از دست دادند تا امروز با اضافه شدن ۴ امتیاز به سپاهان و یک امتیاز به پرسپولیس شرایط سخت‌تری را تجربه کنند.

پیروزی مقابل پیکان اگر تا قبل از روز چهارشنبه اهمیت زیادی برای بازیکنان استقلال و کادر فنی این تیم داشت حالا و در شرایط جدید اهمیتی دوچندان پیدا کرده تا استقلال با تمام وجود و همه توان بخواهد از کورس بالا نشینی عقب نماند. این روزها همان لحظاتی است که جواد نکونام می‌داند با کوچک‌ترین لغزش و در شرایطی که سپاهان به هر دلیلی از استقلال پیشی گرفته ممکن است پرسپولیس هم از استقلال جلو بزند و این می‌تواند کار را برای نماینده آبی تهران سخت و سخت‌تر کند.

منبع: خبر ورزشی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری