اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۵۱

گردانی: نمی دانم این آقایان چه دشمنی با من دارند

بازیکن تازه وارد سپاهان گفت: تونی مرا نخواست ولی برای کارش دلیل داشت اما دیگر آقایان در تراکتور چه زمانی وجدانشان بیدار می شود.
۱۳:۵۵ - ۱۹ تير ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حبیب گردانی اظهار داشت: پیوستنم به سپاهان نا باورانه نبود. پیشنهاد سپاهان خوب بود و من نیز به خاطر خانوانده ام که بسیار تحت فشار بودند و از مسئولان تراکتورسازی ناراحت بودند سپاهان را انتخاب کردم تا قائله ختم به خیر شود.

وی ادامه داد: قرارداد خوبی بستم. نه این که از عرف خارج باشد. معقول و منطقی است اما از پیشنهاد پرسپولیس بیشتر است.

این بازیکن در مورد پیشنهاد پرسپولیس گفت: پرسپولیسی ها بجز من با بازیکنان دیگری هم مذاکره می کردند و من منتظرشان بودم و جوابی نگرفتم بالاخره مجبور شدم تصمیم بگیرم و چه تیمی بهتر از سپاهان که قهرمان دور قبل است.

وی در مورد این که گفته بود هر جا برود به سپاهان نمی رود اظهار داشت: من می خواهم خودم را ثابت کنم تا انگ تظاهر به مصدومیتی که به من زدند برداشته شود.در سپاهان با حاج صفی و یا هر بازیکن دیگری رقابت می کنم و از این کار نمی ترسم .چون به خودم اعتماد دارم. در مورد رفتن به سپاهان هم تقدیر این گونه رقم زد.

وی افزود: می دانم برای برخی سو تفاهم شده است ولی به زور نمی توان در تیمی ماند من با مدیران مربیان تراکتور صحبت کردم .آنها متفق القول مرا نخواستند و من هم باید تیم دیگری را انتخاب می کردم.امیدوارم اصول حرفه ای را درک کننند. قطعا توقع نداشتند بی تیم بمانم و شرمنده زن و بچه شوم.

گردانی در مورد الفاظی که برخی هواداران در موردش به کار می برند گفت: دیگر به آنها فکر نمی کنم. آن هوادار واقعی خودش می داند چه خبر است. من از حالا به سپاهان فکر می انم و برابر تراکتور هم بهترین بازی را انجام خواهم داد تا تراکتوری ها بدانند اشتباه کردند مرا از دست دادند.

وی افزود: البته سو تفاهم نشود.اصلا منظورم تونی نیست. حداقل او یک بهانه دارد و آن این که مرا به لحاظ فنی با اصول خود هماهنگ نبیند ولی نمی دانم آقایان دیگر در باشگاه چه دشمنی با من دارند که این چنین کردند. من از آنها نمی گذرم و به خدا واگذارشان می کنم. شاید روزی وجدانشان بیدار شود و با بازیکن دیگری چنین رفتاری نکنند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: سپاهان گردانی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین