اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۵۰۸۷
رضائیان: باشگاه فولاد مشکلاتی دارد اما به شاگردان مارتینز امید داریم
سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان گفت: در حال حاضر یک سری مشکلات وجود دارد اما می‌شود اتفاقات خوبی را رقم زد.
۱۲:۰۱ - ۰۳ دی ۱۴۰۲
وانانیوز|

بهرام رضائیان در جمع بازیکنان تیم فولاد خوزستان، اظهار داشت: این افتخار نصیب بنده شده که وارد باشگاه بزرگ و خوشنام فولاد خوزستان شوم. با علم به گذشته و افتخارات زیادی که باشگاه فولاد خوزستان داشته برای هر کسی باعث افتخار است که در این باشگاه خدمت کند. فولاد خوزستان در مهد فوتبال ایران، در خوزستان همیشه افتخار کسب کرده، همه عزیزان دوست دارند که فولاد به جایگاه گذشته و روزهای اوج بازگردد. به همین خاطر همه ما دوست داریم که قهرمان شویم. 

سرپرست باشگاه فولاد خطاب به شاگردان مارتینز گفت: خیلی خیلی به شما امید داریم. شما در باشگاه های دیگر هم فعالیت کرده‌اید و می‌دانید که فولاد در حال حاضر یکسری مشکلات دارد اما با توجه به اینکه این باشگاه ساختار خوبی دارد می‌شود اتفاقات خوبی را رقم زد. هیات مدیره و در راس آن رضایی و ابراهیمی مدیرعامل گروه فولاد امروز این دلگرمی را به بنده دادند که همه این چالش ها را رفع کنم.

وی افزود: من هم از طرف باشگاه و همه شما بازیکنان به این عزیزان قول دادم که باشگاه را به مسیر موفقیت برگردانم. باشگاه دچار یکسری چالش ها شده ولی ما اطمینان داریم که با خودباوری می‌توانیم به همراه مارتینز سرمربی بادانش، شما بازیکنان و هواداران خونگرم خودمان نتایج خوبی کسب کنیم. 

رضائیان تصریح کرد: امیدوارم که ورود بنده به فولاد بتواند حداقل کمکی به این مجموعه بکند. البته کار اصلی و مهم بر دوش شما بازیکنان است که در زمین مسابقه بازی می‌کنید اما ما هم با تمام وجود به شما کمک می‌کنیم تا تمامی مشکلات تیم را با کمک‌های مدیره رفع شود. برای شما بهترین آرزوها را دارم. مردم خوزستان و هواداران با این تیم زندگی می‌کنند، با این تیم خوشحال می‌شوند و ناراحت می‌شوند و امیدوارم تیمی در حد لیاقت مردم بزرگ خوزستان و نام فولاد باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین