اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۵۰۷۱
ترکیب احتمالی سپاهان در روز غیبت دو مهره مهم
ژوزه مورایس تیمش را برای کسب 3 امتیاز دیگر به مصاف آلومینیوم خواهد فرستاد.
۱۰:۲۹ - ۰۳ دی ۱۴۰۲
وانانیوز|

مشکل بزرگ مورایس در این مسابقه غیبت میلاد زکی‌پور و محمد قربانی به دلیل محرومیت است و به همین دلیل شاهد تغییرات زیادی در خط دفاعی 4 نفره سپاهان مقابل آلومینیوم اراک خواهیم بود.

با این وصف می‌توان ترکیب سپاهان مقابل آلومینیوم را به شرح زیر تصور کرد.

در خط دروازه مثل همیشه نیازمند بازی خواهد کرد. رامین در پست دفاع راست به میدان می‌رود و به احتمال زیاد شاهد پایان تنبیه انضباطی درون خانوادگی دانشگر خواهیم بود و این بازیکن بار دیگر به ترکیب اصلی تیم بازخواهد گشت تا در کنار هادی محمدی زوج قلب خط دفاعی سپاهان باشد. 

*سه گزینه در دفاع چپ 
باتوجه به محرومیت زکی‌پور و آماده نبودن امید نورافکن برای حضور در ترکیب اصلی، سه گزینه برای جانشینی میلاد در دسترس مورایس خواهد بود. استفاده از فرشاد احمدزاده، برایان دابو و آریا یوسفی در پست دفاع چپ سه تصمیم محتمل خواهد بود که باید دید مورایس درنهایت چه تصمیمی در اینباره اتخاذ می‌کند.

در خط میانی اگر برایان دابو در پست دفاع چپ مورد استفاده قرار نگیرد، در کنار محمد کریمی و محمد جواد حسین‌نژاد سه بازیکن خط میانی سپاهان خواهند بود.
در بخش هجومی نیز رضا شکاری، رضا اسدی و شهریار مغانلو بیشترین شانس را برای حضور در جمع 11 بازیکن اصلی دارند.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل آلومینیوم: 
پیام نیازمند- فرشاد احمدزاده، محمد دانشگر، هادی محمدی، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد کریمی، محمدجواد حسین‌نژاد، رضا اسدی، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین