اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۴۷۴۹

پیروزی نفس‌گیر بارسلونا در شب درخشش کاپیتان

پیروزی نفس‌گیر بارسلونا در شب درخشش کاپیتان
شاگردان ژاوی هرناندس در شبی که کاپیتان آنها دبل کرد، موفق شدند هر سه امتیازی نبرد خانگی خود با آلمریا را کسب کنند.
۱۰:۱۸ - ۳۰ آذر ۱۴۰۲
وانانیوز|

در ادامه دیدارهای هفته هجدهم لالیگای اسپانیا، چهارشنبه شب از ساعت 21:30 به وقت تهران، تیم فوتبال بارسلونا میزبان آلمریا بود و میهمانش را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد.

در این بازی بارسلونا دو بار توسط رافینیا در دقیقه 33 و سرخی روبرتو در دقیقه 60 که آنهم با پاس رافینیا بود، از میهمان پیش افتاد اما آلمریا هر بار گل‌های خورده را به ترتیب توسط لئو باتیستا در دقیقه 41 و ادگار گونساس در دقیقه 71 پاسخ داد. در حالی که بازی به دقایق پایانی خود و تقسیم امتیازات نزدیک می‌شد، سرخی روبرتو کاپیتان کاتالان‌ها شب درخشان خود را با زدن گل دومش با پاسی از روبرت لواندوفسکی کامل و دروازه حریف را در دقیقه 83 باز کرد.

بارسلونا با کسب یازدهمین پیروزی خود در هجدهمین بازی‌اش در فصل جاری لالیگا 38 امتیازی شد و در رده سوم جدول این رقابت‌ها قرار گرفت. این در حالیست که جیرونای 44 امتیازی صدرنشین است و رئال مادرید 42 امتیازی در رده دوم قرار دارد. اتلتیکومادرید هم با با یک بازی کمتر نسبت به کاتالان‌ها و 35 امتیاز در جایگاه چهارم ایستاده است.

 

در ادامه بازی‌های هفته هجدهم لالیگا از اولین دقیقه بامداد پنجشنبه ویارئال میزبان سلتاویگو و اتلتیک بیلبائو پذیرای لاس‌پالماس بوده است.

انتهای پیام/

 

 
 
 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: لالیگا بارسلونا
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین