اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۴۲۶۴

اصلی ترین هدف این فصل رونالدو را ببینید!+عکس

اصلی ترین هدف این فصل رونالدو را ببینید!+عکس
در حال حاضر شاید بتوان اصلی ترین هدف کریستیانو رونالدو در النصر عربستان را قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دانست.
۲۰:۳۵ - ۲۶ آذر ۱۴۰۲
وانانیوز|

 کریستیانو رونالدو در دورانی که در فوتبال اروپا حضور داشت، موفق شد پنج بار قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. اکنون مهم ترین جامی که او به عنوان بازیکن النصر عربستان می تواند به دست بیاورد، کاپ قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا است.

النصر عربستان در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه E رقابت ها به همراه پرسپولیس، الدحیل و استقلال تاجیکستان قرار گرفته بود و در نهایت به عنوان تیم صدرنشین گروه خود راهی دور بعدی رقابت ها شد.

عکس| اصلی ترین هدف این فصل رونالدو را ببینید!

 

رونالدو قبلا چهار بار قهرمان رقابت های جام باشگاه های جهان شده است و اگر می خواهد یک بار دیگر به این رقابت ها پا بگذارد باید به همراه النصر عربستان قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شود.

النصر در لیگ عربستان ده امتیاز کمتر از الهلال دارد و در رده دوم است اما در لیگ قهرمانان آسیا می تواند تلاش کند تا در نهایت با داشتن رونالدو به قهرمانی دست پیدا کند. هر چند که قهرمانی در آسیا هم کار آسانی نیست چرا که تیم های دیگر هم ستاره های خاص خود را دارند.

 

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین