اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۴۰۵۹
پاکدامن: تنها ستاره استقلال نکونام است
نفر اول شمشیربازی ایران گفت: امسال تنها ستاره استقلال جواد نکونام سرمربی تیم است.
۱۱:۴۲ - ۲۴ آذر ۱۴۰۲
وانانیوز|

علی پاکدامن بعد از کسب رنکینگ ۸ دنیا گفت: خدارو شکر که این اتفاق افتاد اما این اولین بار نیست که به اینجا رسیدم، در سه سال گذشته من در ۳۸ رویداد شرکت کردم و خوشحالم که در این رویدادها که در رنکینگ تاثیر بسیار زیادی دارد، نتایج قابل قبولی کسب کردم و خودم را بین۱۶ بازیکن برتر حفظ کنم. در ورزش‌های انفرادی ملاک اصلی رنکینگ است و اینکه ورزشکاری از کشور ایران در این جایگاه باشد، بسیار سخت است؛ این رشته چون اصالت اروپایی دارد خیلی سخت است که مارا بپذیرند، من تمام تلاشم را کردم این رنکینگ را حفظ کنم و در حال حاضر به دلیل اینکه بازیکن کره‌ای مصدوم شده، در رنکینگ هفت حضور دارم.

پاکدامن در خصوص مسابقات جایزه بزرگ فرانسه گفت: یک اردوی خیلی خوب در فرانسه پیش یک مربی المپیک باز داشتیم، این مربی از المپیک ۱۹۹۲ تا همین المپیک توکیو با ورزشکاران مدال‌آور تمرین کرده است.  خدارا شکر فدراسیون رایزنی کرد و توانستیم از حضور ایشان بهره‌مند شویم و من هر موقع با ایشان تمرین کردم، توانستم خیلی خوب بازی کنم.

وی افزود: وقتی می‌خواستم به فرانسه بروم با این مربی مذاکره می‌کردم و به ایشان گفتم شرایط زندگی ام در ایران طوری نبود که بتوانم همسرم را ۶ ماه ترک کنم و ایشان هم پزشک است و نمی‌تواند ۶ ماه همراه من در فرانسه باشد اما این مربی گفت فقط من را با خانواده‌ام می‌پذیرد و تنها من را تمرین نمی‌دهد که بعد از یک مدت بگویم دلتنگی خانواده را دارم. مربی برای من کارت اقامت یکساله گرفت.

وی ادامه داد: انشالله بعد از مسابقات تیمی گرجستان که توانستیم سهمیه المپیک را بگیریم، چون من کاپیتان تیم هستم دوست ندارم بگویند پاکدامن کاپیتان تیم بود و سهمیه المپیک را نگرفت، یک صحبت سفت و سخت در این خصوص می‌کنم. در خصوص تاثیر این اردو باید بگویم نفر ۴ رنکینگ دنیا در فرانسه که کشور خودش بود، بعد از این اردو ۱۵-۱۰ به من باخت.

پاکدامن در خصوص شهرآورد و شرایط تیم استقلال گفت: نیمه اول این بازی خوبی نبود اما نیمه دوم در دقیقه ۵۵ مهرداد محمدی می‌توانست پاس بدهد و اتفاق بهتری برای تیم ما رخ می‌داد؛ وقتی امید عالیشاه داشت به زمین می‌آمد گفتم خدا کند نیاید او خیلی دربی باز است.  

وی ادامه داد: امسال تنها ستاره استقلال خود آقای نکونام است، نکونام امسال واقعا با مشکلات زیاد پای استقلال ایستاد و به جز مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان بازیکنی را نخرید اما سپاهان را شانس اصلی قهرمانی می‌دانم، این تیم بسیار بازیکنان خوبی دارد و جوان‌های خوبی مثل حسین نژاد را هم کشف کرده، اگر جای قلعه‌نویی بودم در جام ملت ها به حزباوی و حسین نژاد بازی می‌دهم چرا که این‌ها نسل آینده فوتبال ما هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: شمشیربازی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین