اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۳۸۶۲
داور مضروب با اسکورت از بیمارستان مرخص شد  تهدید شدن ملر و دستیارانش
داوری که دو روز پیش در سوپرلیگ ترکیه مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، پس از درمان‌های اولیه از بیمارستان مرخص شد.
۱۵:۱۵ - ۲۲ آذر ۱۴۰۲
وانانیوز|

حلیل اوموت ملر که در پایان دیدار دوشنبه شب تیم‌های آنکاراگوجو و ریزه‌اسپور در هفته پانزدهم سوپرلیگ ترکیه، از سوی فاروک کوجا رئیس باشگاه آنکاراگوجو مورد ضرب‌‌وشتم قرار گرفت و از ناحیه استخوان زیرچشم خود دچار شکستگی شده بود، امروز (چهارشنبه) پس از انجام درمان‌های اولیه از بیمارستانی در شهر آنکارا که در آن بستری شده بود، مرخص شد.

خبرگزاری «آنادولی» ترکیه خبر داد؛ این داور 37 ساله با اسکورت پلیس به خانه‌اش در شهر ازمیر ترکیه خواهد رفت. مهمت یوروبولوت پزشک ارشد بیمارستان آجی‌بادم آنکارا گفت که ملر هیچ مشکلی جز تورم زیر چشمش ندارد و شکستگی استخوان صورتش هم به مرور زمان بهبود خواهد یافت.

کوجا و دو نفر دیگر به اتهام آسیب رساندن به این داور بین‌المللی ترکیه‌ای در بازداشت هستند. فدراسیون فوتبال ترکیه قرار است امروز (چهارشنبه) جلسه‌ای برای تصمیم‌گیری در مورد از سرگیری احتمالی لیگ‌های فوتبال این کشور که پس از این اتفاق به حالت تعلیق درآمده بودند، برگزار کند.

گزارش شده است؛ فاروک کوجا که پس از اتفاقات دوشنبه شب از ریاست باشگاه آنکاراگوجو استعفا کرد، در جریان بازجویی به دادستان گفته است که او فقط به صورت حلیل اوموت ملر سیلی زده و داور را به گرفتن تصمیمات اشتباه و اقدامات تحریک‌آمیز متهم کرده است.

طبق گزارش رسانه‌های ترکیه‌ای؛ ملر هم به دادستان گفته است که رئیس باشگاه آنکاراگوجو در جریان حمله به او فریاد زده و گفته "تو را می‌کشم" و همچنین دستیاران او را تهدید کرده که کلک‌شان را می‌کند. 

ترکیه به طور مشترک با ایتالیا میزبان مسابقات یورو 2032 انتخاب شده و اتفاقات صورت گرفته می‌تواند چهره این کشور را مخدوش کند.

کشور ترکیه , فوتبال ,کشور ترکیه , فوتبال ,کشور ترکیه , فوتبال ,

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: فوتبال ترکیه
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین