اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۳۱۹

رحمتی و خسرو مسئول قهر رحمانی شدند

مساله قهر بختیار رحمانی در جریان دیدار استقلال مقابل سیاه‌جامگان مشهد، مساله‌ای بود كه در این چند فصل در استقلال سابقه نداشت، حتی در تیم پرویز مظلومی هم سابقه چنین اتفاقی وجود نداشت...
۰۴:۴۶ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| مساله قهر بختیار رحمانی در جریان دیدار استقلال مقابل سیاه‌جامگان مشهد، مساله‌ای بود كه در این چند فصل در استقلال سابقه نداشت، حتی در تیم پرویز مظلومی هم سابقه چنین اتفاقی وجود نداشت. منصوریان با دیسیپلینی كه از خودش نشان داده، از كنار مساله بختیار نباید به‌سادگی عبور می‌كرد اما در كمال تعجب، هیچ برخوردی با این بازیكن جوان صورت نگرفت و او در دیدار بعدی این تیم هم به‌عنوان بازیكن اصلی در تركیب یازده‌نفره استقلال به‌میدان رفت. حالا این پرسش پیش می‌آید كه چرا علیرضا منصوریان كه در اوج نیاز به‌ علیرضا بیرانوند، هفته‌ها او را به‌دلیل عدم تبعیت از نظر سرمربی نیمكت‌نشین كرد، بختیار رحمانی را به‌همین سادگی بخشید؛ آن هم در شرایطی كه نه بختیار خیلی آماده‌ است و نه منصوریان خیلی به او احتیاج داشت.
  •   وساطت كاپیتان‌ها
برای پیدا كردن پاسخ این سوال باید به چند مساله دقت كرد؛ منصوریان در كنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل سایپا درباره برخورد با بختیار رحمانی تلویحا اشاره كرده بود كه رحمتی و خسرو حیدری برای این بازیكن پادرمیانی كرده‌اند. او گفته بود: «دیگر در استقلال او چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد و اگر این اتفاق دوباره افتاد سیدمهدی رحمتی و خسرو حیدری باید پاسخگو باشند. سرمربی استقلال بارها از این دو كاپیتان تیمش به‌عنوان دو بازوی كادرفنی در میان بازیكنان نامبرده بود و حالا به‌نظر می‌رسد كه خسرو و رحمتی به‌خوبی در این نقش وظیفه خودشان را ایفا كردند. كاپیتان‌های استقلال برای جلوگیری از وقوع یك‌حاشیه كه می‌توانست روند پیروزی‌های این تیم را با بحران جدی روبه‌رو كند، وساطت این بازیكن را كردند تا مشكل از این بزرگ‌تر نشود و منصوریان هم نشان  دادكه فقط در حرف به این دو بازیكن اعتقاد ندارد و خواسته‌های معقول كاپیتان‌هایش را می‌پذیرد.  
  •  رحمتی جبران كرد
اما اینكه انتظار داشته باشیم مهدی رحمتی برای هر بازیكنی وساطت كند، خواسته بیراهی است، اگرچه در استقلال سابقه چنین اتفاقی وجود نداشته است اما فرض محال اگر مساله بختیار برای بازیكن دیگری رخ می‌داد بعید به‌نظر می‌رسید كه رحمتی مداخله كند. رابطه خوب مهدی رحمتی و بختیار رحمانی یكی از مسائلی بود كه باعث شد تا كاپیتان استقلال ریشش را پیش منصوریان گرو بگذارد. رحمتی از تاثیرگذارترین عواملی بود كه بختیار را به‌ استقلال كشاند و بختیار ابتدای فصل برای رفاقت با رحمتی و عشق به استقلال قید پیشنهادهای وسوسه‌انگیز را زد و حالا زمان آن رسیده بود كه رحمتی لطف ابتدای فصل بختیار راجبران كند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین