اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۲۱۷
هافبك تیم پرسپولیس در بازی برابر استقلال خوزستان از روی نیمكت بازی را تماشا كرد تا این شایعه پیش بیاید كه او با برانكو به اختلاف خورده است و حتی یكی از رسانه‌ها هم از درگیری لفظی او با سرمربی سرخپوشان بعد از بازی برابر نفت خبرداد.
۱۵:۲۷ - ۰۲ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| هافبك تیم پرسپولیس در بازی برابر استقلال خوزستان از روی نیمكت بازی را تماشا كرد تا این شایعه پیش بیاید كه او با برانكو به اختلاف خورده است و حتی یكی از رسانه‌ها هم از درگیری لفظی او با سرمربی سرخپوشان بعد از بازی برابر نفت خبرداد.اما هافبك سرخپوشان این موضوع را به شدت تكذیب می‌كند. عالیشاه در باره شرایط تیمش به گفت‌وگو پرداخت.
  • پرسپولیس در دقایق پایانی توانست شكست را با تساوی عوض كند.
واقعا بازی سنگینی بود و همان‌طور كه دیدید در این بازی ما حاكم بازی بودیم و اجازه ندادیم به خصوص در نیمه دوم حریف از زمین خود خارج شود و اگر كمی خوش‌شانس‌تر بودیم می‌توانستیم این تیم را در اهواز شكست دهیم.
  • البته پرسپولیس در نیمه اول خوب نبود.
بله، ما در ابتدای نیمه اول كمی سردرگم بازی كردیم و به همین دلیل بازی را بد شروع كردیم و گل هم خوردیم اما رفته رفته به بازی مسلط شدیم و می‌توانستیم استقلال خوزستان را شكست دهیم كه این اتفاق نیفتاد.
  • در بازی برابر استقلال خوزستان روی نیمكت نشستی.
بله، این نظر برانكو بود كه در این بازی نیمكت‌نشین باشم و من هم به آن احترام گذاشتم و در نیمه دوم بازی به میدان رفتم و خدا را شكر كه توانستیم این بازی را با شكست خارج نشویم و همچنان بدون باخت بمانیم.
  • گفته می‌شد كه پیش از این دیدار با برانكو به مشكل خورده بودی.
من هم وقتی این موضوع را شنیدم كاملا تعجب كردم و نمی‌دانم چرا چنین چیزی گفته شده است. من با برانكو هیچ مشكلی ندارم و برانكو تشخیص داد كه من در این بازی به میدان نروم و من هم به آن احترام گذاشتم.
  • پرسپولیس می‌تواند صدر‌نشینی خود را ادامه دهد؟
ما در این فصل فقط به دنبال قهرمانی هستیم و برای این موضوع از جانمان مایه می‌گذاریم و به همین دلیل در هر بازی برای برد به میدان می‌رویم. امیدوارم بتوانیم روند نتایج خوبمان را ادامه بدهیم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین