اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۱۹۴
اشكان دژآگه بعد از رفع مصدومیتش در دیدار تیم ملی مقابل كره‌جنوبی به عنوان كاپیتان تیم ملی عملكرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت و یكی از مردان موفق كارلوس كی‌روش درون زمین بود. او هر وقت می‌خواست و تیم نیاز داشت به بازی سرعت می‌داد و هر گاه هم لازم بود بازی را از سرعت می‌انداخت تا در نهایت ما در طول 90دقیقه حتی یك فرصت هم به كره‌ای‌ها ندهیم...
۱۳:۳۲ - ۰۲ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| اشكان دژآگه بعد از رفع مصدومیتش در دیدار تیم ملی مقابل كره‌جنوبی به عنوان كاپیتان تیم ملی عملكرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت و یكی از مردان موفق كارلوس كی‌روش درون زمین بود. او هر وقت می‌خواست و تیم نیاز داشت به بازی سرعت می‌داد و هر گاه هم لازم بود بازی را از سرعت می‌انداخت تا در نهایت ما در طول 90دقیقه حتی یك فرصت هم به كره‌ای‌ها ندهیم.
  • بعداز پیروزی مقابل كره جنوبی حالا در كمتر از یك ماه دیگر بازی با سوریه را پیش‌رو داریم. نظرت در این ارتباط چیست؟
بله، خیلی‌ها فكر می‌كنند شاید سوریه تیم كوچكی است ولی نه، ما باید دقت كنیم ،بازی سختی است. اگر مثل بازی با كره‌جنوبی و بازی‌های قبل بازی كنیم می‌توانیم سوریه را هم شكست دهیم.
  • بعد از رفع مصدومیتت عملكرد خیلی خوبی مقابل كره‌جنوبی داشتی.
بله، بدون درد توانستم مقابل كره‌جنوبی بازی كنم آن هم در حالی كه 5 هفته بازی نكردم و این موضوع برای من خیلی سخت بود، ولی با كمك مربی، تیم و بازیكنان كه همیشه پشتم بودند و تماشاگران كه حمایتم می‌كردند خدا را شكر توانستم در بازی با كره‌جنوبی به تیم كمك كنم و مهم این بود كه مقابل این تیم پیروز شدیم.
  • به نظرت تا كنون چند درصد از راه صعود به جام‌جهانی را طی كرده‌ایم؟
هنوز خیلی مانده است، باید دقت كنیم برای بازی با سوریه؛ برای اینكه آن بازی هم خیلی سخت می‌شود. هنوز خیلی از امتیازات مانده است. همین طوری ادامه بدهیم می‌توانیم صعود كنیم.
  • ولی با بردی كه مقابل كره‌جنوبی به دست آوردیم، خیلی‌ها گفتند با كسب 10 امتیاز از 4 بازی شرایطمان برای صعود به جام جهانی كاملا مهیاست.
دلیل اینكه در این 4 بازی موفق شدیم به خاطر این است كه تیمی بازی كردیم و بازیكنان تا این جای بازی‌ها با تمام وجود جنگیدند، ولی هربازی شرایط مخصوص خودش را دارد. همین سوریه توانسته چین را شكست دهد كه ما نتوانستیم آن را انجام دهیم به همین دلیل معتقدم باید تا روز آخر كه صعودمان قطعی نشده دست از تلاش بر نداریم.
  • وضعیت باشگاهی‌ات چطور شد؟
هنوز معلوم نیست.
  • بحث‌هایی از حضورت درتیم پرسپولیس و حتی تیم‌های لیگ برتر انگلیس و بوندس لیگای آلمان به گوش می‌رسد. پیشنهاد آنها صحت دارد؟
پیشنهادات را آقای فاضلی، مدیربرنامه‌هایم پیگیری می‌كند تا با بررسی شرایط بهترین انتخاب را داشته باشیم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین