اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۱۸۴۳

گرانترین نیمکت لیگ برتر ایران بشناسید

گرانترین نیمکت لیگ برتر ایران بشناسید
رامین رضاییان، رضا اسدی، محمد دانشگر، پیام نیازمند، محمدجواد حسین‌نژاد و رضا اسدی، پنج بازیکنی بودند که به دلیل حضور در اردوی تیم ملی و سفر به ازبکستان و بازگشت دیرهنگام از تاشکند در ترکیب سپاهان جای نگرفتند.
۱۹:۱۵ - ۰۲ آذر ۱۴۰۲
وانانیوز|

موضوع بازیکنان ملی‌پوش و بازگشت آنها بعد از روزهای فیفا، یک مسئله و یک تقابل دائمی میان باشگاه‌ها و تیم ملی است اما سپاهان به طرز عجیبی این محدودیت را پذیرفته و امروز با تصمی شجاعانه سرمربی‌اش در غیاب همه بازیکنان ملی‌پوشش به میدان رفته است.

به این نفرات باید رضا شکاری و کاوه رضایی، دو بازیکن سرشناس و گران‌قیمت دیگر فوتبال ایران را نیز اضافه کرد که این دو نیز سابقه حضور در‌ اردوهای تیم ملی را دارند. همچنین ارشیا سرشوق، دیگر بازیکن جوان سپاهان است که در این بازی به میدان نرفته اما ممکن است به عنوان یک بازیکن تعویضی وارد زمین بشود.

جالب اینکه سپاهان بدون حضور این ستاره‌ها و در شرایطی که عیسی آل‌کثیر را نیز از لیست خود بیرون گذاشته است و البته امید نورافکن دیگر ستاره خود را نیز به همراه ندارد، موفق شده با نتیجه دو بر صفر از میزبان خود در اهواز پیش بیفتد؛ تیمی که با وجود حضور در قعر جدول لیگ، تلاش زیادی برای گلزنی به سپاهان انجام داد.

این اعتماد به نفس و این شکل از ترکیب، یکی از عجیب‌ترین اتفاقات لیگ برتر فوتبال ایران را شکل داده است. در حالی که ژوزه مورایس پس از اعلام فهرست تیم ملی برای دو بازی هنگ کنگ و ازبکستان از تعدد بازیکنان تیمش در این اردو انتقاد کرد و آن را مخل تمرینات تیمش خواند. اتفاقی که البته با مداخله مدیران این باشگاه و مدیران تیم ملی خیلی زود از حالت تنش آمیز خارج شد و سپاهانی‌ها بعد از بازی ایران مقابل هنگ کنگ از حضور دو بازیکن ملی‌پوش خود، آریا یوسفی و علی قربانی، بهره‌مند شدند

در ترکیب امروز سپاهان که در زمین به میدان می‌رود، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، فرشاد احمدزاده، محمد کریمی، شهریار مغانلو، آریا یوسفی، محمد قربانی، هادی محمدی و احسان پهلوان، سابقه حضور در اردوهای تیم ملی و حتی بازی ملی دارند و سپاهان هم با وجود غیبت ۵-۶ بازیکن ملی‌پوشش همچنان تیم پرستاره‌ای است که می‌تواند حریفانش را با اقتدار شکست بدهد؛ اتفاقی که در نیمه اول این بازی با دبل آریا یوسفی و ضربات زیبای او به دروازه پورحمیدی اتقاق افتاد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین