اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۱۲۵۹

محمدی: وزنم نه به وزن المپیکی پایین می‌خورد و نه بالا/ به فکر جهانی اوزان غیرالمپیکی هستم

محمدی: وزنم نه به وزن المپیکی پایین می‌خورد و نه بالا  به فکر جهانی اوزان غیرالمپیکی هستم
عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی بلگراد اعلام کرد که برای المپیک وارد چرخه انتخابی تیم ملی نمی‌شود و در همین وزن غیرالمپیکی ۶۳ کیلوگرم خواهد ماند.
۱۱:۲۵ - ۲۷ آبان ۱۴۰۲
وانانیوز|
ایمان محمدی درباره چرایی غیبتش در اردوی اخیر تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: به اردو دعوت شدم، اما به خاطر کتفم درگیر فیزیوتراپی بودم و به این علت به اردوی شمال نرفتم. البته مصدومیتم خیلی جدی نیست.

وی در مورد اینکه انتخابش برای حضور در چرخه انتخابی تیم ملی در سال 2024 کدام وزن المپیکی است، تصریح کرد: به این نتیجه رسیدم که در 63 کیلوگرم بمانم. یک مقدار شرایط وزنی‌ام برای تغییر وزن مناسب نیست. 64، 65 کیلوگرم هستم و وزنم برای رفتن به 60 کیلو بالاست و برای 67 کیلوگرم کم دارم. به همین دلیل تصمیم گرفتم تغییر وزن ندهم و امسال برای شرکت در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی تلاش کنم.

این کشتی‌گیر 21 ساله ایذه‌ای راجع به اینکه میثم دلخانی هم بعد از ناکامی در بازی‌های آسیایی تصمیم گرفت در وزن 63 کیلوگرم بماند و حالا آنها برای شرکت در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی باید با هم رقابت کنند، گفت: بله، شنیدم که در همین وزنم می‌ماند، اما سابقه کشتی گرفتن در این وزن را ندارد. به هر حال همه حریفان سخت هستند هم در سطح کشور و هم اینکه مدعیان 63 کیلوگرم جهانی زیاد هستند. ان‌شاءالله نتیجه خوبی کسب کرده و دوباره عضو تیم ملی شوم.

ایمان محمدی با تأکید بر اینکه در مسابقات کشوری کشتی خواهد گرفت، به همراهی تیم گروه ملی فولاد خوزستان در مرحله پایانی لیگ اشاره کرد و ادامه داد: من در استخدام گروه ملی فولاد هستم، برای لیگ هم قرارداد بستم، در نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر فرنگی قرار است کشتی بگیرم.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: کشتی فرنگی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین