اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۰۹۵۶
نمیکت خالی پرسپولیس در اصفهان
نگاهی به نیمکت پرسپولیس در بازی بزرگ با سپاهان مشخص می‌شود شرایط برای بازگشت به بازی در صورت گل خورده برای سرخ‌ها بسیار سخت بود و شاید اگر آنها به گل می‌رسیدند برای بازی کنترلی تعویضی‌های مناسب‌تری در اختیار داشتند.
۱۵:۲۷ - ۲۳ آبان ۱۴۰۲
وانانیوز|

پرسپولیس در این بازی  لیست 20 نفره اش را با دو دروازه‌بان جوان پر کرد چرا که بازیکن کم داشت.بعد از خط خوردن نبیل باهویی از فهرست پرسپولیس یحیی مجبور شد هم نام امیررضا رفیعی هم مهرشاد اسدی دو دروازه بان جوانش را در فهرست قرار دهد.

تصور کنید در یک بازی بزرگ روی نیمکت مدافع عنوان قهرمانی مهاجمی وجود نداشته باشد و مهاجم درون زمین هم از شرایط روحی خوبی برخوردار نباشد ، آن وقت چطور شرایط برای بازگشت فراهم خواهد شد؟این در حالی است که غیر از دو دروازه بان ، نفراتی مثل حنانوف، ریگی، فرجی و اسدبیگی همه نفراتی برای تکمیل تیم در فاز دفاع بودند که البته ریگی و حنانوف به زمین رفتند.

پرسپولیس روی نیمکت فقط سه عنصر تهاجمی داشت که دو تا از آنها به میدان رفتند.امید عالیشاه، میلاد سورگی و امید فهمی همه وینگر و هافبک بودند که دو نفر اول در دقایق 75 و 89 به زمین رفتند و اتفاقا دو حرکت و دو ارسال خوب هم داشتند.عالیشاه با ارسال دقیقه 90 شانس گلزنی را برای گئورگی گولسیانی زنده کرد و سورگی هم در آخرین دقیقه وقت‌های تلف شده با زحمت بسیار ارسال مناسبی روی دروازه داشت که شهاب زاهدی به جای ضربه سر با مشت به توپ کوبید و اخراج شد.

در واقع تعداد و کیفیت نفرات تهاجمی پرسپولیس روی نیمکت به اندازه‌ای نبود که برای برد در یک بازی بزرگ و شش امتیازی کافی و مناسب باشد کما اینکه با این بضاعت شاید یحیی و پرسپولیس در بازی‌های ظاهرا آسان‌تر هم به مشکل بربخورند.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین