اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۰۸۳۸
سند حقانیت رسانه ها در نقش جهان  اختلاف ستاره گلزن با کاپیتان پرسپولیس افشا شد
رسانه‌ها همیشه متهم به شایعه پراکنی می‌شوند، یا حتی دشمنی اما تنها گناه آنها وظیفه ذاتی و رسالت آنهاست، یعنی انتشار اخباردرست...
۱۵:۱۱ - ۲۲ آبان ۱۴۰۲
وانانیوز|

دیگر همه می‌دانند که در دنیای فوتبال ایران، دیواری کوتاه‌تر از رسانه‌ها و داوران نیست! بازیکنان و مربیان، آنها که دستمزدهای میلیاردی از سفره فوتبال می‌برند، هر کار دلشان بخواهد می‌کنند و درون و بیرون زمین کمبودها و ایرادات خود را گردن دو قشر می‌اندازند. دو قشری که از اعضای اصلی خانواده فوتبال هستند و دست بر قضا کمترین سهم را از سفره فوتبال می‌برند. تمام ایرادات و اشتباهات بازیکن و مربی درون زمین گردن داوران است و بیرون زمین گردن رسانه‌ها! اما ماه هرگز پشت ابر باقی نمی‌ماند. حقیقت همیشه راه خود را پیدا می‌کند، زمستان می رود و روسیاهی به زغال می‌ماند. اتفاقات قبل از مسابقه سپاهان و پرسپولیس سند حقانیت ما شد و از چشم تیزبین‌ها مخفی نماند.

هر وقت ما و سایر همکارانمان در مورد اختلافات درونی تیم‌های بزرگ نوشته‌ایم، بلافاصله باشگاه‌ها انکار کرده‌اند. بیانیه نوشتند و ما را متهم به دشمنی یا حتی جانب‌داری از رقیب کرده‌اند! جالب است که در یک روزهم آبی می شویم و هم قرمز یا زرد! اما ما رسانه هستیم و وظیفه خود را انجام می‌دهیم. رسالت ما انتشار اخبار است و تا مطمئن نباشیم که خبری درست است، آن را منتشر نمی‌کنیم. آخرین نمونه در همین ال کلاسیکو وطنی رخ داد و آفتاب آمد دلیل آفتاب! وقتی در غوغای نقل و انتقالات تابستان و در بحبوحه رفتن آل کثیر به سپاهان نوشتیم که او در رختکن مخالفان قدرتمندی دارد، به روال همیشگی محکوم و متهم شدیم. 

عیسی آل کثیر به وضوح با بازیکنان بزرگ پرسپولیس مشکل داشت، آنها هم با او مشکل داشتند. کاری به این نداریم که در این اختلاف حق با چه کسی بود؛ بزرگترها از رقم درخواستی بالای عیسی شاکی بودند و انتظار داشتند او به خاطر پرسپولیس کوتاه بیاید، عیسی هم از تاثیرگذاری در قهرمانی‌های پرسپولیس حرف می‌زد و اینکه حقش است بیشتر از دیگران بگیرد...

حالا به فیلم‌های قبل از مسابقه پرسپولیس و سپاهان دقت کنید؛ زمانی که ال کثیر به سمت نیمکت پرسپولیس می‌رود همه بلند شدند جز یک نفر! امید عالیشاه به عنوان کاپیتان اول پرسپولیس ترجیح داد تا رسیدن عیسی سر جایش بنشیند. وقتی هم عیسی به او رسید، با ناراحتی و دلخوری آشکار بلند شد و بلافاصله بعد از دست دادن سر جایش نشست، در حالی که نفرات قبلی روی نیمکت هنوز ایستاده بودند! همین رفتار را مقایسه کنید با استقبال نیمکت پرسپولیس از فرشاد احمدزاده که امید عالیشاه با لبخندی به پهنای صورت، او را در آغوش گرفت و در حد یک دقیقه با فرشاد در گوشی گفت و خندید.

تفاوت آشکار در برخورد کاپیتان پرسپولیس با دو بازیکن قدیمی این تیم گواهی محکم و سندی غیر قابل انکار از اختلاف درون رختکن سرخ‌هاست. چیزی که نوشتیم و تکذیب شد!

منبع: خبر ورزشی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین