اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۰۷۵۷

اعلام برنامه مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فرنگی/ اولین ملی‌پوش قرارداد بست

اعلام برنامه مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فرنگی  اولین ملی‌پوش قرارداد بست
برنامه مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی در اهواز مشخص شد.
۱۰:۴۴ - ۲۲ آبان ۱۴۰۲
وانانیوز|

استارت لیگ برتر فرنگی در سال 1402 با حضور 6 تیم در دو گروه A وB به صورت متمرکز زده شد که البته تیم شهرداری مسجد سلیمان در دور برگشت در مسابقات شرکت نکرد تا مرحله مقدماتی این رقابت‌ها با 5 تیم به پایان برسد.

 

روز 15 آبان در گروه A، سه تیم گروه ملی فولاد خوزستان، دانشگاه آزاد اسلامی قمی و سیناصنعت ایذه در قم به رقابت با هم پرداختند که در پایان دو تیم اهوازی گروه ملی فولاد و دانشگاه آزاد مجوز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را پیدا کردند.

در گروه B نیز که باتوجه به انصراف شهرداری مسجد سلیمان، تنها یک دیدار در روز 16 آبان برگزار شد، دو تیم نفت و گاز زاگرس استان فارس و رعد پدافند ارتش به مرحله بعدی صعود کردند.

به این ترتیب روز دوم آذر ماه در سالن گیت بوستان اهواز، مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فرنگی بین این تیم‌ها برگزار خواهد شد:

نیمه‌نهایی: گروه ملی فولاد خوزستان – رعد پدافند ارتش

نیمه‌نهایی: دانشگاه آزاد اسلامی قم – نفت و گاز زاگرس

هرچند هیچ تیمی در مرحله مقدماتی از ملی‌پوش استفاده نکرد و اساسا هیچ ملی‌پوشی با هیچ باشگاهی قرارداد نبست، اما ایمان محمدی عضو تیم ملی فرنگی در وزن 63 کیلوگرم مسابقات جهانی بلگراد، تیم گروه ملی فولاد را در مرحله پایانی همراهی خواهد کرد و این احتمال وجود دارد که نفرات دیگری هم برای روز پایانی لیگ فرنگی، به عضویت سه تیم فولاد، قم و زاگرس دربیایند که هدایت آنها به ترتیب برعهده ایرج اسفندیاری‌فر، روح‌الله میکائیلی و مجید رمضانی است.

مشخصا هیچ تیمی درخواستی برای استفاده از کشتی‌گیر خارجی در لیگ فرنگی نداشته و پرونده این مسابقات بدون حضور خارجی‌ها و با حداقل ملی‌پوش بسته خواهد شد.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: کشتی فرنگی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین