اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۰۳۹۳
آل کثیر به دنبال گلزنی مقابل پرسپولیس
تقابل سپاهان و پرسپولیس پر از بازیکنانی است که در ترکیب دو تیم حضور داشته اند اما نگاه‌ها به عیسی آل کثیر بیشتر از هر بازیکن دیگری دوخته خواهد شد.بازیکنی که همواره از عشق و علاقه‌اش به پرسپولیس می‌گفت و بعد از یک دوره مصدومیت سخت و طولانی به این تیم برگشت و در قهرمانی‌های فصل قبل تاثیر داشت حالا یکی از بازیکنان تیم رقیب در اصفهان به حساب می‌آید و در الکلاسیکوی 81 تلاش خواهد کرد  تا دروازه تیم سابقش را باز کند.
۱۳:۴۶ - ۱۹ آبان ۱۴۰۲
وانانیوز|

عیسی جزو بازیکنانی بود که یحیی گل محمدی اصرار زیادی به حظ او داشت و حتی در یکی از مصاحبه‌های اخیرش نیز به حفظ او تاکید کرد اما همه می‌دانند رقم قرارداد او با سپاهان تفاوت چشمگیری با پرسپولیس داشت و از آنجایی که پرسپولیس به بازیکن غیر ملی‌پوش و 34 ساله رقم بالایی پرداخت نمی‌کرد راهی سپاهان شد.

عیسی در حالی یکی از چند مهاجم مهم سپاهان به شمار می‌آید که این سو پرسپولیس مهاجم شاخصی ندارد و شهاب زاهدی دوره عجیبی را پشت سر می گذراند و نبیل باهویی مطابق انتظار بازیکنی در حد پرسپولیس نیست .

گفتنی است عیسی آل کثیر هم در بازی جام حذفی فصل قبل در این ورزشگاه هم در دیدار سه فصل قبل دو تیم موفق شده بود با پیراهن پرسپولیس دروازه سپاهان را باز کند و باید دید جزو بازیکنانی قرار خواهد گرفت که دروازه هر دو تیم را باز کرده‌اند یا نه.

آل کثیر خاطرات تلخ و شیرین زیادی از حضور در پرسپولیس دارد.محرومیت طولانی مدت و مصدومیت سخت از جمله خاطرات تلخی است که هم با گلزنی در دربی ها، بازی‌های بزرگ آسیایی و قهرمانی‌های فصل قبل به فراموشی سپرده می‌شود. شاید به خاطر همین است که در صفحه اینستاگرام او هنوز پر است از تصاویر شادی با هواداران پرسپولیس و لحظات درخشان و خاطره‌انگیز با پیراهن پرسپولیس.

عیسی هنوز هیچ عکسی از زمان حضورش در سپاهان در اینستاگرام خود آپلود نکرده اما کم کم جایگاهش را در این تیم پیدا می‌کند و گلزنی‌هایش را هم در این تیم آغاز کرده است.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین