اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۰۳
آرامش نفت کمک زیادی به من می کند،

صادقیان: هنوز دلم پیش پرسپولیس است/ مسلمان خیلی دوست دارد به پرسپولیس برگردد

هافبک تیم نفت گفت: به قولی که داده ام پایبند هستم و با منصوریان به تیم ملی برمی گردم.
۱۷:۱۸ - ۱۸ تير ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-پیام صادقیان درباره شرایط تیم نفت اظهار داشت: سال گذشته نفت تهران بدشانس بود که دو قهرمانی را از دست داد. واقعا قهرمانی در یکی از دو جام حق نفت بود. امیدوارم در فصل آینده بتوانیم قهرمانی را کسب کنیم. نفت بازیکنان خوبی جذب کرده و ساختار تیمش را حفظ کرده است. من به آینده این تیم خیلی خوشبین هستم.

 

وی درباره وضعیت خودش و تمرین زیر نظر علیرضا منصوریان گفت: در وضعیت خوبی قرار دارم و آرامش نفت کمک زیادی به من می کند. چند سال با منصوریان کار کردم. او به خوبی من را می شناسد و مانند برادر بزرگ راهنمایی ام می کند.ب ه طور حتم به قولی که داده ام پایبند هستم و با منصوریان به تیم ملی برمی گردم.

 

صادقیان درباره مذاکرات محسن مسلمان با پرسپولیس و اینکه باشگاه ذوب آهن با این انتقال مخالفت کرده است اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم من هنوز دلم پیش پرسپولیس است. برای هواداران پرسپولیس آرزوی بهترین ها را  دارم. درباره محسن هم باید بگویم او خیلی علاقه دارد به پرسپولیس بازگردد و به طور حتم می تواند کمک زیادی به این تیم کمک کند. امیدوارم مسلمان بتواند رضایت نامه اش را هر چه زودتر از ذوب آهن بگیرد. اطمینان دارم مسلمان با پرسپولیس می تواند بهترین بازیکن لیگ برتر شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: نفت صادقیان
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین