اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۰۲۹۶
مدافع گلزن پرسپولیس به بازی سپاهان می‌رسد
پس از مصدومیت مدافع گرجستانی تیم پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان نگرانی‌هایی بابت نرسیدن او به بازی مقابل سپاهان به وجودآمد.
۱۲:۳۴ - ۱۸ آبان ۱۴۰۲
وانانیوز|

گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی تیم پرسپولیس در دیدار آخر این تیم مقابل استقلال تاجیکستان در شرایطی زمین مسابقه را در پایان دیدار ترک کرد که از ناحیه مچ پا احساس درد داشت. این مدافع گرجستانی که از ناحیه مچ پا ضرب دیدگی خفیفی دارد که این موضوع تا فردا جمعه ۱۹ آبان به طور کامل برطرف خواهد شد.

گولسیانی که از تیم سپاهان به پرسپولیس پیوسته یکی از بازیکنان اصلی شاگردان یحیی گل محمدی برای دیدار مقابل سپاهان به شمار می‌رود که گفته می‌شود او با استراحت و فیزیوتراپی در روز چهارشنبه همچنین ادامه مداوای پایش که امروز انجام خواهد شد از فردا به جمع هم تیمی‌هایش می‌پیوندد تا روز شنبه همراه با کاروان پرسپولیس عازم شهر اصفهان شود.

پس از مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی بار دیگر به ترکیب اصلی تیم پرسپولیس برگشته و در دیدارهای اخیر این تیم در لیگ برتر مقابل پیکان، ملوان و صنعت نفت همچنین بازی مقابل استقلال تاجیکستان در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا به طور کامل در ترکیب قرمز پوشان به میدان رفته است.

به رغم حضور اندک این بازیکن در فصل جدید در ترکیب پرسپولیس گئورگی گولسیانی تا اینجا دو گل برای سرخ پوشان تهرانی به ثمر رسانده است. او در دیدار مقابل ذوب آهن تک گل تساوی بخش این تیم مقابل حریف را به ثمر رساند تا مانع از شکست تیمش شود. او همچنین در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان نیز از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۷۵ گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

منبع: خبر ورزشی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین