اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۰۲۰

عالیشاه در مسیر عباس زاده و صادقیان

نکته عجیب در ترکیب ابتدایی پرسپولیس برای بازی با استقلال‌خوزستان، نیمکت‌نشینی امید عالیشاه بود؛ بهترین پاسور سرخ‌ها در فصل قبل که این فصل هم عصای دست برانکو بوده است...
۱۷:۰۳ - ۰۱ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| نکته عجیب در ترکیب ابتدایی پرسپولیس برای بازی با استقلال‌خوزستان، نیمکت‌نشینی امید عالیشاه بود؛ بهترین پاسور سرخ‌ها در فصل قبل که این فصل هم عصای دست برانکو بوده است. قبل از بازی زمزمه‌هایی در مورد احتمال نیمکت‌نشینی امید مطرح شد اما کماکان تا شروع مسابقه دور از ذهن به نظر می‌رسید که برانکو اسم او را از جمع 11نفر اصلی خط بزند. به هر حال این اتفاق رخ داد تا یکی از آرام‌ترین بازیکنان چند سال اخیر فوتبال ایران در کانون حواشی قرار بگیرد. واقعا امسال بر سر امید چه آمده است؟
  •  ماجرای بازوبند
ابتدای فصل و بعد از جذب جلال حسینی، این بحث به وجود آمد که بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را او بر بازو ببندد یا عالیشاه. درنهایت هم برانکو جلال را انتخاب کرد. در آن زمان گفته شد امید از این انتخاب کمی ناراحت است. این شایعه به ویژه زمانی تقویت شد که در همه تصاویر شاد دورهمی پرسپولیسی‌ها در اردوی اوکراین، عالیشاه غایب بود. او در آن زمان غمگین به نظر می‌رسید، هرچند که خودش مصاحبه کرد و گفت چیزی نیست.
  •   جذب وحید امیری
پیوستن وحید امیری به پرسپولیس هرچقدر هواداران را خوشحال کرد، باعث نگرانی عالیشاه شد. به هر حال این ستاره ملی‌پوش دقیقا هم‌پست امید بود. حتی گفته شد ممکن است عالیشاه به دلیل این اتفاق قراردادش را تمدید نکند و سراغ حل مساله سربازی‌اش برود اما امید تمدید کرد. انصافا برانکو در این موضوع اولویت را به خود عالیشاه داد و با باقی نگه داشتن این بازیکن سر پست اصلی‌اش، وحید امیری را به نوک خط حمله منتقل کرد.
  •   سگرمه‌های در هم
امید عالیشاه امسال بیشتر از هر زمان دیگری تعویض شده؛ 7بار در 9بازی! همین مساله باعث شد او در مسابقه با نفت تهران با سگرمه‌هایی درهم کشیده زمین را ترک کند. پس از آن هم ظاهرا یک مشاجره لفظی در تمرینات باعث شده برانکو تصمیم بگیرد در بازی با استقلال‌خوزستان این بازیکن را روی نیمکت بنشاند. او بعد از حضور در زمین در اهواز، انگیزه همیشگی را نداشت و هنگام گل پرسپولیس هم خیلی عادی و قدم‌زنان به سمت فرشاد احمدزاده رفت تا نشان بدهد کمی دلخور است. به هر حال از عالیشاه انتظار می‌رود مثل گذشته آرام و بی‌حاشیه باشد. او در پرسپولیس کنونی وضع فوق‌العاده‌ای دارد که شاید حسرت ابدی امثال پیام صادقیان، محمد عباس‌زاده یا رضا حقیقی باشد. آیا واقعا حیف نیست که چنین جایگاهی از بین برود؟
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین