اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۰۱۱

مـاستمـالی و دروغ در استقلال

در استادیوم ثامن مشهد، بختیار رحمانی به‌جای اینكه فرشید باقری را در آغوش بگیرد و با یك خسته‌نباشید به علیرضا منصوریان روی نیمكت استقلال بنشیند، ترجیح داد مسیر دیگری را انتخاب كند...
۱۶:۰۶ - ۰۱ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| در استادیوم ثامن مشهد، بختیار رحمانی به‌جای اینكه فرشید باقری را در آغوش بگیرد و با یك خسته‌نباشید به علیرضا منصوریان روی نیمكت استقلال بنشیند، ترجیح داد مسیر دیگری را انتخاب كند. بختیار از همان میانه‌های زمین بدون اینكه كسی را در آغوش بگیرد و به‌كسی خسته نباشید بگوید، بندهای روی دستانش را باز كرد و روی زمین كوبید و مستقیم به رختكن رفت. از همان لحظات می‌شد فهمید كه بختیار قهر كرده است و از تعویضش ناراحت است. این واقعیت غیرقابل كتمان این اتفاق بود. اینكه علیرضا منصوریان بخواهد با بازیكنش برخورد كند یا او را ببخشد، همان‌طور كه خودش گفت یك مساله درون خانوادگی‌ است. بختیار تصمیم سرمربی‌اش را قبول نكرده و به‌این تصمیم اعتراض داشت، حالا سرمربی می‌تواند او را تنبیه كند یا نكند. اما اینكه در این میان عده‌ای دروغ گفته‌اند، افكار عمومی جامعه ناراحت هستند.
  •   دروغ
بختیار بعد از بازی در پستی اینستاگرامی خطاب به‌هواداران استقلال نوشت: «دوستان از این كه ناراحت شدم شكی نیست من اگر می‌خواستم خدای نكرده حركتی انجام بدم اون چندتا بازی كه بازی نمی‌كردم انجام می‌دادم با همه احترام میگم كه هیچ مشكلی نبود و نیست. من خدائیش زانویم درد داشت و اون لحظه احساس كردم بروم تو رختكن بهتره، الکی این چیزای بی ارزش رو بزرگ نكنید.» این یعنی كه بختیار به‌علت درد زانو به رختكن رفته است. بعد از بازی هم بهتاش فریبا، نصرالله عبدللهی و دیگر مربیان استقلال درباره او ادعاهای مشابهی داشتند. ادعایی كه سعی می‌كرد رفتار بازیكن تیم را توجیه كند.
  •   باز هم دروغ
اما در ادامه اتفاقات دیگری افتاد؛ فریبا و خرمگاه با مدل كلاس‌های درس دهه‌های شصت و هفتاد، بختیار را به كنجی از تمرین بردند و در مقابل چشمان دیگر بازیكنان و همچنین رسانه‌ها و هواداران برای دقایقی با او حرف زدند و بعد او را آزاد كردند كه ادامه تمرینش را انجام دهد. اگر بختیار زانو درد داشت، چرا این برخورد را با او كردند؟ و اگر دروغ گفته بود، چرا با او برخورد دیگری نكردند؟ بختیار دروغ گفته بود، چرا كه در ادامه این اتفاقات در گفت‌وگو با یكی از رسانه‌ها از رفتارش در آن بازی عذرخواهی كرد و منصوریان هم در كنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار دیروز گفت كه دیگر در تیمش چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد و كسی قهر نمی‌كند. در استقلال با قهر كردن برخورد می‌كنند، اما كسی برای برخورد با دروغ عزمی ندارد.
  •   و دروغ
البته بزرگ‌ترهای تیم هم ابتدا سعی داشتند قضیه را ماستمالی كنند و بعد تلاش كردند آن را درون‌خانوادگی بنامند. بهتاش فریبا با انتقاد از عملکرد بختیار رحمانی گفته بود: «من همیشه راحت صحبت می‌کنم. هر اتفاقی که در استقلال بیفتد را بدون سانسور برای همه توضیح می‌دهم، در خصوص بختیار هم باید بگویم که این بازیکن به دلیل مشکل زانو روی نیمکت قرار نگرفت و مستقیماً به رختکن رفت.»
  •   زود بخشیده شد
بختیار بعد از آن حركت خیلی زود بخشیده شد. برای منصوریان كه در تیم نفت اصولگرایانه‌تر كار می‌كرد و بیرانوند را مدت‌ها تنبیه انضباطی كرده بود، شرایط استقلال تفاوت دارد. او نمی‌تواند هافبك گران‌قیمت خود را كه با تلاش بسیار زیادی او را به استقلال آورده است به‌خاطر یك اعتراض به تعویض به صف دشمنان خودش هول بدهد. فعلا این دعوای درون‌خانوادگی همان درون خانواده حل شده است. البته كاش دفعه بعدی واقعا بدون‌سانسور مسائل مطرح شوند. یادمان نرود كه سر قضیه تعویض فرشید اسماعیلی و اعتراض هواداران هم ماستمالی مشابهی صورت گرفته و همه در اقدامی هماهنگ وانمود كردند كه این بازیكن خودش خواسته بود تعویض شود!
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین