اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۰۰۸۳
افشاگری تند میثاقی علیه مدیران باشگاه سپاهان
مجری برنامه فوتبال برتر چند ادعای مهم را در پرونده کسر امتیاز سپاهان مطرح کرد.
۱۱:۳۰ - ۱۶ آبان ۱۴۰۲
وانانیوز|

چند روز بعد از صدور حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد بازی سپاهان - الاتحاد، نماینده ایران با ۹ گل حریف ازبک را شکست داد و تیم سعودی ۲-۰ به نیروی هوایی عراق باخت تا اهمیت این سه امتیاز انضباطی بیشتر مشخص شود.

محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر با اظهاراتی تند ‌در مورد این مسئله اظهارنظر کرد و آن را ناشی از مدیریت باشگاه سپاهان دانست ‌و گفت که آنها با این اقدام خود به یک «قهرمان ملی» بی احترامی کردند. البته میثاقی همچون بسیاری از موارد، یک سوی قضیه را به مهدی تاج رساند و در حرفهای خود به رییس فدراسیون فوتبال هم نیشی زد تا او را هم بی بهره نگذارد.

مجری برنامه فوتبال در این بخش از صحبت‌هایش به یک نامه اشاره کرد که ۲۹ شهریور سپاهان پروتکل ای اف سی برای تغییر فضای استادیوم را پذیرفته اما به آن پایبند نبوده است.

حرف های میثاقی در این مورد را بخوانید:

* ورزشگاه را دیدیم قبل از بازی وستفالن بود کامل. آمده بودند یک روز تاریخی را رقم بزنند امل برای حریف عیزی (easy) بود. قشنگ ساک‌ها را برداشتند و رفتند فرودگاه. میدانستند چه اتفاقی رخ می‌دهد.

* نگذریم از سو مدیریت در فوتبال خودمان. یک نوشته وجود دارد که برای ۲۹ شهریور بود و دوستان زیرش را امضا کردند. گفتند شما باید تغییرات در استادیوم انجام بدهید و جابه جایی هم هست. شما باید این کار را انجام میدادید به خاطر پک و تابلوی وی ای ار.

* مسئولان سپاهان، وی ای ار و استادیوم زیر این کاغذ را امضا کردند. این سوء مدیریت ضربه و هزینه زیادی ایجاد کرد. ۲۰۰ هزار دلار است دیگر از بیت المال می‌دهید نه جیب خودتان.

* حالا به مسئولان استانی و کشوری اطلاعات دروغ دادید اما واقعا اینطور نبوده. شما الان احترام قائل شدید یا خدشه وارد کردید بر احترامی که باید همه برای یک قهرمان مالی قائل شوند.

* شما هزینه فوتبالی، مالی و غیر فوتبالی وارد کردید. احترام به یک قهرمان ملی را خدشه دار کردید. شما بارها و بارها اشتباه کردید و نتوانستید مدیریت کنید این هم روش.

* الاتحاد از سه هیچ مطمئن بود، مطمئن. الاتحاد روز قبل عکس را گرفته بود و اگر لابی لازم بود هم کردند. از شکل رفتن می‌دانستند بازی سه هیچ است. شما این مدت کجا بودید؟

* بقیه دوستان از فدراسیون کلا ایران نبودند. دنبال این بودند ببینند چطور می‌شود با ایران تماس گرفت. دنبال این بودید با کدام اپلیکیشن می‌شود زنگ زد. دنبال این بودید که بگویید بازی را برگزار کنید و به کسی تماس بگیرید و بگویید بازی را برگزار کنید. شما در مهم‌ترین روزهای فوتبال ایران کجا بودید؟

منبع: خبر ورزشی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین