اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۹۰۸

بختیار به جای تنبیه ترفیع گرفت

ظهر دیروز ترکیب اصلی استقلال معرفی شد و در بین یازده مرد اصلی استقلال نام بختیار رحمانی هم به چشم می‌خورد. این انتخاب منصوریان عجیب بود.
۰۱:۵۷ - ۰۱ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| ظهر دیروز ترکیب اصلی استقلال معرفی شد و در بین یازده مرد اصلی استقلال نام بختیار رحمانی هم به چشم می‌خورد. این انتخاب منصوریان عجیب بود. از این لحاظ عجیب که بختیار در بازی قبلی نسبت به تعویض خود اعتراض کرد و به نشان اعتراض به جای نشستن  روی نیمکت به رختکن رفت. تصور می شد بعد از این اقدام رحمانی،  سرمربی استقلال اجازه تمرین به این بازیکن ندهد و برایش جریمه در نظر بگیرد.
اما فردای آن روز آب از آب تکان نخورد و منصوریان وانمود کرد همه چیز عادی بوده است. بختیار به راحتی و بدون برخورد انضباطی در تمرین استقلال حاضر شد و در کنار سایر آبی ها تمرین کرد و نکته عجیب تر اینکه روز گذشته دوباره در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت. آفت بازیکن سالاری بدجور فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار داده است و نوع برخورد مربیان وطنی با این آفت به دور از رفتار حرفه‌ای است. مربیگری امری سلیقه‌ای است و تعویض بازیکن یکی از اختیارات اصلی یک مربی است. پس بازیکن غیر از مطیع بودن وظیفه دیگری ندارد. اما بعضا دیده می‌شود که بازیکنان ایرانی بعد از تعویض زیر بطری آب می‌کوبند، شیشه رختکن می‌شکنند و روی نیمکت نمی‌نشینند اما نکته ایجا است که هیچ نیروی بازدارنده‌ای این رفتار آنها را کنترل نمی کند.
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین