اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۹۰۷۱
کامبیاسو: شیرین‌ترین کارت زرد عمرم را گرفتم
ناجی بانوی پیر در نبرد خانگی سخت با هلاس ورونا بابت جریمه‌‌ شادی بعد از گلش خیلی ناراحت نیست.
۱۳:۵۵ - ۰۷ آبان ۱۴۰۲
وانانیوز|

قهرمان یوونتوسی‌ها در یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل این تیم بازیکنی تعویضی بود که در آخرین ثانیه‌های مسابقه قفل دروازه حریف را گشود. یوونتوس شب گذشته (شنبه) در تورین میزبان هلاس ورونا بود و حریف بدقلق خود را که 96 دقیقه مقاومت کرده بود، در نهایت با گلزنی آندره‌آ کامبیاسو - بازیکنی که در دقیقه 62 به میدان رفته بود - شکست داد.

کامبیاسو از زدن این گل از خود بیخود شد و بلافاصله با درآوردن پیراهنش به سمت پرچم کرنر رفت و وقتی به خود آمد کارت زرد داور را مقابل چشمانش دید. او اما از این بابت خیلی ناراحت نبود.

بازیکن 23 ساله بانوی پیر که اولین گل خود برای یوونتوس در اولین فصل حضورش در این تیم را به ثمر رساند، در این باره به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: گل بسیار مهمی زدم. برای همین این‌قدر خوشحال بودم. این گل ارزش فراوانی داشت. ما را به صدر جدول برد و حالا می‌خواهد حداقل برای چند ساعت هم که شده از صدرنشینی لذت ببریم.

دفاع چپ سابق تیم‌های بولونیا و جنوا افزود: کارت زردم؟ این شیرین‌ترین کارت زردی بود که در تمام عمرم گرفته‌ام. ارزشش را داشت. ما کلی موقعیت گلزنی داشتیم و گل هم زدیم که با بدشانسی و آن تصمیمات VAR مردود شدند اما حق‌مان کمتر از یک پیروزی نبود. این برد به ما برای ثبات دادن به نتایج‌‌مان کمک می‌کند.

انتهای پیام/

 

 

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: سری A یوونتوس
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین