اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۸۶۰۲

توخل: بازی در خانه گالاتاسرای کاری آسانی نیست

توخل: بازی در خانه گالاتاسرای کاری آسانی نیست
سرمربی بایرن مونیخ به پیروزی تیمش در خانه گالاتاسرای در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.
۱۵:۰۰ - ۰۳ آبان ۱۴۰۲
وانانیوز|

توماس توخل در پی برتری 3 بر یک شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش در خانه گالاتاسرای در دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و تثبیت صدرنشینی خود در گروه A این رقابت‌ها گفت: ما پیروزی خیلی مهمی به دست آوردیم و به تیمم تبریک می‌گویم چون گالاتاسرای در 17 بازی این فصل شکست نخورده بود. در نیمه اول مشکلات زیادی داشتیم، دوئل‌های زیادی را باختیم و در موقعیت‌های تک به تک خوب نبودیم. در همان 45 دقیقه اول گالاتاسرای موقعیت‌های زیادی داشت و در 60 دقیقه اول ما را خیلی تحت‌فشار قرار داد.

وی افزود: در نیمه دوم کمی بیشتر دفاع کردیم، خونسردتر بودیم و موقعیت‌های خوبی در هنگام حمله داشتیم، به خصوص در جناحین با وجود لروی سانه، کینگسلی کومان و جمال موسیالا که عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه دادند. در نهایت توانستیم روند بازی را به سود خود تغییر دهیم و با شایستگی به یک برد مهم به دست یافتیم. بازی در خانه گالاتاسرای اصلاً کاری آسانی نیست.

سرمربی بایرن مونیخ تصریح کرد: بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که باید جسورتر و هجومی‌تر بازی کنیم تا به هدف‌مان در لیگ قهرمانان برسیم. این اتفاق در نیمه دوم افتاد و به تیمم خیلی افتخار می‌کنم. ما خیلی وقت است که نباخته‌ایم، اما در این بازی یا در هر بازی دیگر چیزی به اسم بخت اول پیروزی وجود ندارد و باید سخت تلاش کرد.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین