اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
با توجه به تعدد بازیکنان مصدوم پرسپولیس ، شرایط برای یحیی گل محمدی و کادر فنی این تیم بسیار دشوار شده و فهرست این تیم برای دیدار مقابل پیکان نه تنها به 20 بلکه به 18 نفر هم نمی‌رسد.
۰۸:۴۷ - ۲۷ مهر ۱۴۰۲
وانانیوز|

به گزارش ورزش سه ، با توجه به تداوم دوران مصدومیت میلاد سرلک و وحید امیری، دوری طولانی مدت یاسین سلمانی و حالا مرتضی پورعلی‌گنجی و مصدومیتی که ظاهرا برای امید عالیشاه پیش آمده حتی اگر محرومیت گولسیانی برداشته شود، لیست پرسپولیس برای بازی با فردا در قزوین حتی با حضور نفرات جوان به 18 نفر هم نخواهد رسید.

نکته اینجاست که اگر یحیی گل محمدی ملی‌پوشان خسته‌ای مثل بیرانوند، کنعانی‌زادگان و هنانوف را در فهرست تیمش قرار دهد و حتی اگر مهدی ترابی شرایط حضور در فهرست تیم را پیدا کرده باشد، این لیست کامل نخواهد شد.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که ظاهرا گل محمدی غیر از جوان هایی مثل امیررضا رفیعی ، محمدمهدی احمدی و میلاد سورگی نفرات دیگری مثل علیرضا بابایی و امید فهمی را هم به قزوین برده است اما با وجود برخورداری از این جوان‌های بی‌تجربه لیست 20 نفره تیم او کامل نخواهد شد.

با در نظر گرفتن سیاهه نفرات مصدوم پرسپولیس، این تیم بیرانوند، امیررضا رفیعی، کنعانی‌زادگان، گولسیانی هنانوف، ریگی، اسدبیگی، صادقی، ترابی، عمری، زاهدی، سورگی ، سروش رفیعی ، اسماعیلی‌فر، فرجی، نعمتی، احمدی ، بابایی و فهمی را در اختیار دارد که مجموع این نفرات به 19 می رسد مگر اینکه گل محمدی دو بازیکن جوان دیگر را همراه تیمش به قزوین برده باشد.

در عین حال باشگاه پرسپولیس با مخفی‌کاری درباره شرایط مصدومان قبلی خود هیچ خبر یا عکسی هم درباره آنها منتشر نمی‌کند. تمرین عصر چهارشنبه در قزوین در حالی برگزار شد که هیچ عکسی از امید عالیشاه و مهدی ترابی هم نبود و اگر ترابی هم آماده بازی نباشد لیست پرسپولیس 18 نفره خواهد شد.

1941392

از طرفی به نظر می‌رسد همچنان خبری از نبیل باهویی در فهرست پرسپولیس نباشد و او که از نظر بدنی عقب‌تر از بقیه است ظاهرا با تیم به قزوین نرفته و بعد از بازی با النصر، الدحیل و گل گهر، دیدار با پیکان را هم از دست داده است.

در چنین شرایط عجیبی باید دید یحیی گل محمدی فهرست تیمش را با بازیکنان جوان گمنام پر خواهد کرد یا نه و البته کدام ترکیب یازده نفره را به زمین می فرستد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین