اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
روزی که پرسپولیس سه گل خورد؛
پرسپولیس بعد از سالهای طولانی برای یک بازی فوتبال راهی قزوین می‌شود.
۰۸:۴۷ - ۲۷ مهر ۱۴۰۲
وانانیوز|

به گزارش ورزش سه، از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر دو تیم پیکان و پرسپولیس در استادیوم سردار آزادگان شهر قزوین به مصاف هم خواهند رفت. از آخرین باری که دو تیم در قزوین به مصاف هم رفته بودند، سیزده سال می گذرد. حالا دو تیم با شرایطی کاملا متفاوت از آن دوران بار دیگر مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

آن روزها پرسپولیس اصلا شرایط خوبی را با علی دایی تجربه نمی کرد. سرخ پوشان بعد از دو باخت متوالی برابر مس کرمان و سپاهان باید در دیداری خارج از خانه به مصاف پیکانی می رفتند که آن زمان نماینده قزوین در لیگ برتر بود.

بعد از این شکست فشار انتقادات به سمت دایی بیش از پیش شد اما او همچنان به کارش در این تیم ادامه داد و توانست شرایط تیمش را بهبود ببخشید و در انتهای فصل علاوه بر قرار گرفتن در رتبه چهارم، برای دومین فصل متوالی قهرمانی جام حذفی را با تیم محبوبش جشن بگیرد.

هدایت پیکان قزوین نیز در آن فصل که آخرین فصل حضور این تیم زیر نظر شهر قزوین در لیگ برتر بود، بر  عهده حمید علی دوستی بود. ضمن آنکه گل های پیکانی ها در آن مسابقه توسط علیرضا عباسفرد در دقیقه 14، میثم رضاپور در دقیقه 27 و جهانگیر عسگری در دقیقه 89برای پیکان به ثمر رسید تا این تیم با سه گل پرسپولیس را شکست دهد.

1941697
علی دایی و دلداری دادن به بازیکن مورد علاقه اش ( حمیدرضا علی عسگری) بعد از سومین شکست متوالی - 13 آذر ماه 1389

ترکیب پرسپولیس:
رحمان احمدی، سپهر حیدری، علیرضا نورمحمدی، مجتبی شیری، علیرضا محمد( از دقیقه 65 سعید حلافی)، مازیار زارع، تیاگو فراگو( از دقیقه 45 محمد نوری)، مهدی شیری، غلامرضا رضایی، حمید علی عسگر و اشپتیم آرفی( از دقیقه 45 امیرحسین فشنگچی)

ترکیب تیم پیکان قزوین:
ابراهیم میرزاپور، رحمان رضایی، الونگ الونگ، علی قربانی، روح الله سلطانی، محمود پوراسدالله، مصطفی صالحی‌نژاد( از دقیقه 80 مهدی تاجیک)، مجید خدابنده‌لو، جهانگیر عسگری، میثم رضاپور( از دقیقه 75 حسن اسلامی) و علیرضا عباسفرد

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین