اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۷۷۴۲

آنالیز عملکرد تاکتیکی تیم ملی در دیدار مقابل قطر

آنالیز عملکرد تاکتیکی تیم ملی در دیدار مقابل قطر
تیم ملی ایران در شرایطی گل سوم را برابر قطر به ثمر رساند که یک کار تیمی فوق العاده و هفت پاس، منجر به ثبت این گل شد.
۱۷:۲۳ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲
وانانیوز|

تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در حالی موفق شد که قطر را با چهار گل شکست دهد که مرور گل سوم شاگردان قلعه نویی نشان می‌دهد که آن‌ها روی یک کار تیمی بسیار خوب که فقط منجر به رد و بدل شدن هفت پاس میان بازیکنان شده، این گل را ثبت کرده است.

در واقع ملی پوشان با این گل تیمی دیدنی، ثابت کردن که برای فتح دروازه رقیب نیازی به پاس‌های متوالی با تعداد بالا نیست و فقط با هفت مرتبه رد و بدل شدن توپ بین بازیکنان، می‌توان یک گل دیدنی را به ثمر رساند.

این گل از جایی شروع شد که مشعل برشم یک ضربه کنار دروازه را به شکل کوتاهی آغاز کرد و توپ را به احمد فتحی سپرد و این بازیکن نیز به احمد سهیل پاس داد که نزدیک‌ترین بازیکن به خودش بود. احمد سهیل تصمیم گرفت تا با یک ضربه بلند به میانه میدان، بازیکن هم تیمی را صاحب موقعیت کند.

از اینجا به بعد بود که بازیکنان تیم ملی مالک جریان بازی شدند. میلاد محمدی این ضربه بلند را کنترل کرد و پاس شماره یک را به سامان قدوس داد. بازیکن برنتفورد نیز بدون معطلی پاس دوم را به عزت اللهی داد. از آنجایی که چند بازیکن قطر در اطراف او بودند، سعید ترجیح داد یک پاس رو به عقب بدهد

پاس سوم به کنعانی رسید و او نیز ضربه چهارم را به توپ زد و رامین را صاحب توپ کرد. این بازیکن نیز با سری بالا و تعویض جناح تماشایی، پاس پنجم را به محمد محبی داد. وینگر سابق استقلال نیز که پشت به دروازه بود، میلاد محمدی را دید که در حال نفوذ به پشت سرش و ورود به محوطه جریمه است.

محبی نیز با یک ضربه پشت پا، توپ ششم را به میلاد داد و این بازیکن نیز پس از آنکه یک شوک به توپ داد، با ارسالی دقیق، آزمون را صاحب موقعیت کرد و مهاجم رم نیز قدر پاس هفتم را دانست تا دروازه مشعل برشم با شلیک تماشایی سردار باز شود.

هر چند که این گل زیبا رو یک کار تماشایی به ثمر رسید، ولی ملی پوشان با کمترین پاس رد و بدل شده ممکن توانستند از نیمه زمین خودی به دروازه حریف برسند و گلزنی کنند. گلی که یک نمره مثبت در کارنامه تیم ملی و حضور در تورنمنت اردن به ثبت می‌رساند.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین